❤️ August 2018 ❤️

Kjøpt Synarela og antibiotika i dag. Så er jeg klar for å starte med medisiner i ferien, må jo ta de med på ferie. :D Så da må bare egget slippe nå så tr kan komme.

Jeg tenker at jeg like gjerne kan hoppe inn her til dere nå, etter å ha fått to negative tester i dag, 14 DPO. Skal ta blodprøven på onsdag, og Haukeland lager da en ny plan for meg dersom den er negativ. Noe den helt sikkert er. Hovedplanen er nytt forsøk i august. Begynner å grine, igjen, hvis jeg ikke får plass før september! [emoji15] Men det må jo bli august tenker jeg. De tenker det de også, men var visst mange som skulle ha forsøk i august. Ser jo det på listen her også hehe [emoji4] Det blir nytt ferskforsøk, da ingen av 3 egg overlevde til frys.

Men foreløpig kan det stå slik:

Fruflis - 2# ICSI - B1 - Haukeland. PCOS og nedsatt sædkvalitet.

Last edited:
Jeg tenker at jeg like gjerne kan hoppe inn her til dere nå, etter å ha fått to negative tester i dag, 14 DPO. Skal ta blodprøven på onsdag, og Haukeland lager da en ny plan for meg dersom den er negativ. Noe den helt sikkert er. Hovedplanen er nytt forsøk i august. Begynner å grine, igjen, hvis jeg ikke får plass før september! [emoji15] Men det må jo bli august tenker jeg. De tenker det de også, men var visst mange som skulle ha forsøk i august. Ser jo det på listen her også hehe [emoji4] Det blir nytt ferskforsøk, da ingen av 3 egg overlevde til frys.

Fruflis - 2# ICSI - B1 - Haukeland -

Håper du får positiv test i morgen tidlig jeg. :Heartred

Hvis ikke må vi gå sammen til mai 2019. :Heartred

Fruflis - 2# ICSI - B1 - Haukeland. PCOS og nedsatt sædkvalitet.
Velkommen hit. Synd det ikke klaffet denne gang, men i august er det vår tur! ❤️

Håper du får positiv test i morgen tidlig jeg. :Heartred

Hvis ikke må vi gå sammen til mai 2019. :Heartred

Det håper jeg også [emoji173]️ Men tviler sterkt, dessverre. Det ser ut til at det må bli mai 2019 baby ja [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Velkommen hit. Synd det ikke klaffet denne gang, men i august er det vår tur! [emoji173]️

I august SKAL det bli vår tur! [emoji173]️ Ellers har jeg en høne å plukke med en høyere makt som ikke finnes [emoji13]

Da har jeg fått opplegg for neste forsøk på Hausken. Ble lang protokoll på meg denne gangen, har 2 forsøk hvor jeg har hatt eggløsning. Skal gå på Synarela i 2/3 uker og så fostimon. Aldri testet det før, kun brukt Menopur og Elonva. Noen som har erfaring med Fostimon?

Skal også gå på fostimon på neste forsøk, i kombinasjon med gonal-f og Orgalutran[emoji5] Skal du kombinere med noe mer?

Føler meg veldig hjemme her med dere :)

Skal også gå på fostimon på neste forsøk, i kombinasjon med gonal-f og Orgalutran[emoji5] Skal du kombinere med noe mer?

Har du forsøkt det før? De hadde ikke satt opp noe annet, så antar det bare er fostimon. De skrev at jeg skulle bruke DHEA 2 mnd før forsøket, men tålte de dårlig sist så dropper det. Sykepleieren sa at det ikke var noe problem.

Det skal bli mange mai-babyer herfra neste år [emoji173]️[emoji1374]

Nei fytti helvete!!!!! Får ikke plass for egguthenting før uke 39, siste uke i september!!!! [emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24]

Nei fytti helvete!!!!! Får ikke plass for egguthenting før uke 39, siste uke i september!!!! [emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24]

Ånei. :( Så utrolig leit og kjedelig. Den sommerstengten i juli gjør alltid ventetiden så ekstremt lang når alle blir forskjøvet en måned. :( Sender deg en god klem

Nei tuller du [emoji31][emoji31] Sommerstengt er noe skikkelig dritt!! Tenk hadde de heller kunne delt opp ferien sin sånn at der alltid er noen......

Ånei. :( Så utrolig leit og kjedelig. Den sommerstengten i juli gjør alltid ventetiden så ekstremt lang når alle blir forskjøvet en måned. :( Sender deg en god klem

Nei tuller du [emoji31][emoji31] Sommerstengt er noe skikkelig dritt!! Tenk hadde de heller kunne delt opp ferien sin sånn at der alltid er noen......

Ja dette var en skikkelig stor strek i regningen! [emoji17] Men jeg henger likevel her inne med dere litt gjennom sommeren, i håp om at jeg skal få kommet frem i køen og at det er mange som skulle hatt forsøk på Haukeland i august som blir spontant gravid ila sommeren [emoji1][emoji1362] Jeg var så klar for å være en del av gjengen her med dere jeg.

Back
Topp