Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
August er reddet for min del. Nå kom en knallpositiv el.test på cd18 så jeg slipper å surre vekk lutinus osv.
Jeg tenker at jeg like gjerne kan hoppe inn her til dere nå, etter å ha fått to negative tester i dag, 14 DPO. Skal ta blodprøven på onsdag, og Haukeland lager da en ny plan for meg dersom den er negativ. Noe den helt sikkert er. Hovedplanen er nytt forsøk i august. Begynner å grine, igjen, hvis jeg ikke får plass før september! [emoji15] Men det må jo bli august tenker jeg. De tenker det de også, men var visst mange som skulle ha forsøk i august. Ser jo det på listen her også hehe [emoji4] Det blir nytt ferskforsøk, da ingen av 3 egg overlevde til frys.
Men foreløpig kan det stå slik:
Fruflis - 2# ICSI - B1 - Haukeland -

Velkommen hit. Synd det ikke klaffet denne gang, men i august er det vår tur!Jeg tenker at jeg like gjerne kan hoppe inn her til dere nå, etter å ha fått to negative tester i dag, 14 DPO. Skal ta blodprøven på onsdag, og Haukeland lager da en ny plan for meg dersom den er negativ. Noe den helt sikkert er. Hovedplanen er nytt forsøk i august. Begynner å grine, igjen, hvis jeg ikke får plass før september! [emoji15] Men det må jo bli august tenker jeg. De tenker det de også, men var visst mange som skulle ha forsøk i august. Ser jo det på listen her også hehe [emoji4] Det blir nytt ferskforsøk, da ingen av 3 egg overlevde til frys.
Men foreløpig kan det stå slik:
Fruflis - 2# ICSI - B1 - Haukeland. PCOS og nedsatt sædkvalitet.
Håper du får positiv test i morgen tidlig jeg.
Hvis ikke må vi gå sammen til mai 2019.![]()
Velkommen hit. Synd det ikke klaffet denne gang, men i august er det vår tur! [emoji173]️
Da har jeg fått opplegg for neste forsøk på Hausken. Ble lang protokoll på meg denne gangen, har 2 forsøk hvor jeg har hatt eggløsning. Skal gå på Synarela i 2/3 uker og så fostimon. Aldri testet det før, kun brukt Menopur og Elonva. Noen som har erfaring med Fostimon?
August er reddet for min del. Nå kom en knallpositiv el.test på cd18 så jeg slipper å surre vekk lutinus osv.
Vi blir en fin gjeng på maigruppa altså [emoji6][emoji173]️

Skal også gå på fostimon på neste forsøk, i kombinasjon med gonal-f og Orgalutran[emoji5] Skal du kombinere med noe mer?
Yes, det blir vi.![]()
Nei fytti helvete!!!!! Får ikke plass for egguthenting før uke 39, siste uke i september!!!! [emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24]
Nei fytti helvete!!!!! Får ikke plass for egguthenting før uke 39, siste uke i september!!!! [emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24][emoji24]
Ånei.Så utrolig leit og kjedelig. Den sommerstengten i juli gjør alltid ventetiden så ekstremt lang når alle blir forskjøvet en måned.
Sender deg en god klem
Nei tuller du [emoji31][emoji31] Sommerstengt er noe skikkelig dritt!! Tenk hadde de heller kunne delt opp ferien sin sånn at der alltid er noen......