❤️ August 2018 ❤️

Blir august på oss også :)

#1 ICSI (søskenforsøk) på St.Olavs. Holdt av plass uke 33. Har ett lite ICSI-mirakel fra før som ble til på 2. ferskforsøket. Da var vi hos klinikk Hausken ❤

Bruker letrozol/femara frem til start.
Jeg har PCOS, anovulasjon og mangler 1 eggleder. Mannen har sterkt nedsatt kvalitet og beveglighet på svømmerne.

Så spennende! :D Velkommen til august gjengen. :)
 
Blir august på oss også :)

#1 ICSI (søskenforsøk) på St.Olavs. Holdt av plass uke 33. Har ett lite ICSI-mirakel fra før som ble til på 2. ferskforsøket. Da var vi hos klinikk Hausken [emoji173]

Bruker letrozol/femara frem til start.
Jeg har PCOS, anovulasjon og mangler 1 eggleder. Mannen har sterkt nedsatt kvalitet og beveglighet på svømmerne.
Gratulerer * snike meg inn en tur*
 
Tusen takk ❤ Gleder meg til å sette i gang :)

Jeg og, og ser vi har holdt av plass i samme uke. Håper vi kan følge hverandre hele veien til søsken i mai. :D
 
Da skal jeg inn her ser det ut som da testene fra dette fryseforsøket gikk fra litt positive til negative idag.

Bringebærpudding - B1 - 2ICIS - menopur og oragultan - uttak uke 36 - Porsgrunn
 
Da skal jeg inn her ser det ut som da testene fra dette fryseforsøket gikk fra litt positive til negative idag.

Bringebærpudding - B1 - 2ICIS - menopur og oragultan - uttak uke 36 - Porsgrunn

Så kjedelig med kjemisk. :(

Håper du skal lykkes i august. :Heartred
 
Jeg og, og ser vi har holdt av plass i samme uke. Håper vi kan følge hverandre hele veien til søsken i mai. :D
Det håper jeg virkelig ❤❤
 
Flere som begynner å bli litt utålmodige? :shy:

Letrozol har fungert så syklusen er nokså stabil heldigvis, så jeg forventer tr i slutten av mai og så ca 25. juni. Så nå nærmer det seg litt mer endelig. :D
 
Flere som begynner å bli litt utålmodige? :shy:

Letrozol har fungert så syklusen er nokså stabil heldigvis, så jeg forventer tr i slutten av mai og så ca 25. juni. Så nå nærmer det seg litt mer endelig. :D
Ja.. redd syklusen min skal tulle og alt blir for tidlig fremover, teller nesten på minuttene altså :eek: jeg kommer til å grue meg ihjel til oppstart denne gangen!
 
Ja.. redd syklusen min skal tulle og alt blir for tidlig fremover, teller nesten på minuttene altså :eek: jeg kommer til å grue meg ihjel til oppstart denne gangen!

Åh. Jeg håper sånn at du skal bli med på forsøk i august. :Heartred Jeg har ikke noen sånn spenning, får jo forsøk selv med eventuelt sykluskluss. Så jeg er bare vanlig utålmodig. :shy:
 
Ble ikke oraglutan på meg allikevel, fortsetter på menopur 225ie som sist. Også skal jeg brukte 10mg prednisolon daglig :)
 
Har fått skjema for neste forsøk. Kjenner jeg gruer meg litt siden jeg ble overstimulert på samme dose tidligere, men da uten nesespray. På to av forsøkene har jeg hatt eggløsning før uttaket.

Prøverpåen: synerla menopur 225ie .planlagt uttak uke 35. 1 forsøk fullført ,4 avbrutt.
Et barn naturlig fra før.
 
Jeg skal også ha 225ie menopur. Har du brukt samme dose før?
Ja. Første forsøk fikk jeg 150ie, ble fire egg og ingen begruktet. Sist forsøkt med 225ie stimulerte jeg ganske lenge pga ujevn vekst, men endte med 10 egg ut, 6 befruktet, ett satt inn og ett på frys :)

Er det ditt første forsøk? :)
 
Ja. Første forsøk fikk jeg 150ie, ble fire egg og ingen begruktet. Sist forsøkt med 225ie stimulerte jeg ganske lenge pga ujevn vekst, men endte med 10 egg ut, 6 befruktet, ett satt inn og ett på frys :)

Er det ditt første forsøk? :)
Nei det blir mitt 6 forsøk ,blei stimulert med 225menopur på 4 forsøket og ble overstimulert fikk ut 20 egg og 16 ble befruktet, flere blasto, men ingen de var ikke optimal kvalitet , så de valgte å ikke fryse de ned.
 
Har fått skjema for neste forsøk. Kjenner jeg gruer meg litt siden jeg ble overstimulert på samme dose tidligere, men da uten nesespray. På to av forsøkene har jeg hatt eggløsning før uttaket.

Prøverpåen: synerla menopur 225ie .planlagt uttak uke 35. 1 forsøk fullført ,4 avbrutt.
Et barn naturlig fra før.

Håper Synarela gjør susen for deg nå. :D
 
Back
Topp