❤️ August 2018 ❤️

Er ikke helt sikker på når det blir, skal stå over iallfall to sykluser (lange), pluss venter på noen prøvesvar. Har 6 eskimoer som venter. Kanskje det blir i august [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

Hjertelig velkommen i august-gjengen er du hvert fall, om det skulle bli august. :)
 
Jeg kan være med her! Viktig for meg å ha en plan!
Kroppen må komme i rute etter denne MA'en, men hvis den er det blir det nytt forsøk i august en gang, men vet ikke uken enda.

Dårris, ivf, forsøk nr 8, B2, fertilitetssenteret. Medisiner vet jeg ikke enda.
 
Jeg kan være med her! Viktig for meg å ha en plan!
Kroppen må komme i rute etter denne MA'en, men hvis den er det blir det nytt forsøk i august en gang, men vet ikke uken enda.

Dårris, ivf, forsøk nr 8, B2, fertilitetssenteret. Medisiner vet jeg ikke enda.

Huff, det var jo ikke hit du skulle. :( Da håper jeg at vi begge kan få barn nummer to i mai 2019. :Heartred
 
Jeg kan være med her! Viktig for meg å ha en plan!
Kroppen må komme i rute etter denne MA'en, men hvis den er det blir det nytt forsøk i august en gang, men vet ikke uken enda.

Dårris, ivf, forsøk nr 8, B2, fertilitetssenteret. Medisiner vet jeg ikke enda.
Håper kroppen skjerper seg fort!
Huff, det var jo ikke hit du skulle. :( Da håper jeg at vi begge kan få barn nummer to i mai 2019. :Heartred
Vi skal alle inn i mai 2019 med store mager, eller babyer (for min del ser jeg for meg at hvis vi drar på påskeferie så ender ungen med å bli født på et helt annet sykehus i til og hast :hilarious:)
 
Holder en fot innafor her da det kanskje blir innsett av FER i august. Søskenforsøk, barn nr.3

Må bare overtale mannen litt mer. Jeg vil gjerne ha innsett i august, mannen vil nok vente litt til da vi fikk barn i januar i år. Men ting kan ta tid, og kanskje vi må ha flere innsett før den sitter.
 
Vi skal alle inn i mai 2019 med store mager, eller babyer (for min del ser jeg for meg at hvis vi drar på påskeferie så ender ungen med å bli født på et helt annet sykehus i til og hast :hilarious:)

Ja, vi skal bli en fin gjeng fra assistert inne på mai 2019. :D Sen påske neste år ja, tror nok vi i et sånt scenario dropper å legge bestemte påskeplaner før like før. :p Åh. Lov å drømme litt nå. :Heartred Spontanfødsel på annet sykehus orker jeg ikke. :bag:

Kjenner det er litt for fjernt å tenke på fødsel allerede nå da, etter tre negative innsett hittil i jakten på andremann. :shifty:
 
Holder en fot innafor her da det kanskje blir innsett av FER i august. Søskenforsøk, barn nr.3

Må bare overtale mannen litt mer. Jeg vil gjerne ha innsett i august, mannen vil nok vente litt til da vi fikk barn i januar i år. Men ting kan ta tid, og kanskje vi må ha flere innsett før den sitter.

Du er tøff som tør å gå i gang igjen så fort! :Heartred Jeg skriver deg opp jeg, så får du bare holde oss oppdatert om prosessen din. :)
 
Du er tøff som tør å gå i gang igjen så fort! :Heartred Jeg skriver deg opp jeg, så får du bare holde oss oppdatert om prosessen din. :)
Dersom det går på første innsett blir det nok tøft en periode ja. Det er 7 år mellom nr.1 og 2, så ønsker oss to tette nå, viss jeg i det hele tatt blir gravid med de på frys. Dersom jeg ikke blir det, er det over og ut med denne prosessen. Får ikke flere forsøk i det offentlige.
 
Hvordan gikk det med UL og eggløsning på Letrozol? :)

Jeg har gått ned 5 kg fra februar til nå, så jeg er fornøyd med egen innsats hittil. :) Må bare stå i helt til august nå. :p
Så bra:happy: Har gått ned ca 10 kgPå ul dag 9 så alt fint ut .Det var 2 follikler på 12mm. Eggløsnings testen var positiv dag 14. Så nå er det vare å vente noen uker å seo_O
 
Så bra:happy: Har gått ned ca 10 kgPå ul dag 9 så alt fint ut .Det var 2 follikler på 12mm. Eggløsnings testen var positiv dag 14. Så nå er det vare å vente noen uker å seo_O

10 kg er jo veldig bra! :D Skal du mer ned enn det eller er du ferdig da? Hvor lenge har du holdt på? :) Mitt mål er 10 kg før forsøk i august (så 10 kg på 6 måneder da, februar-juli), ser ut som jeg kan få det til om jeg jobber på.

Spennende å se om du får en ventespire nå. :D
 
Ååh, jeg klør i fingrene etter å hente ut medisin, hadde vært fint om mensen kom slik ff beregner, men syklusen min liker jo å variere. Foreløpig beregnet til 26.juli.
Kommer mens før 22.juli så får jeg ikke forsøk :sorry:
 
Ååh, jeg klør i fingrene etter å hente ut medisin, hadde vært fint om mensen kom slik ff beregner, men syklusen min liker jo å variere. Foreløpig beregnet til 26.juli.
Kommer mens før 22.juli så får jeg ikke forsøk :sorry:

Haha... Jeg har kjøpt Ovitrelle allerede, siden det var en her inne som sa det var leveringsproblemer. :bag: Den skal forhåpentligvis brukes i midten av august, så der var jeg ute i god tid. :knegg:

Håper mensen kommer så det passer med forsøk! :Heartred Hvor lenge må du vente med forsøk om mensen kommer før 22.7?
 
Haha... Jeg har kjøpt Ovitrelle allerede, siden det var en her inne som sa det var leveringsproblemer. :bag: Den skal forhåpentligvis brukes i midten av august, så der var jeg ute i god tid. :knegg:

Håper mensen kommer så det passer med forsøk! :Heartred Hvor lenge må du vente med forsøk om mensen kommer før 22.7?
Jeg og :hilarious:
Jeg vet ikke... må planlegges rundt skole osv så det er vanskelig å si
 
Jeg og :hilarious:
Jeg vet ikke... må planlegges rundt skole osv så det er vanskelig å si

Haha... Morsomt at vi er flere som langtidslagrer sprøyter i kjøleskapet hjemme. :knegg:

Da håper jeg at syklusen din oppfører seg frem til juli!
 
Haha... Morsomt at vi er flere som langtidslagrer sprøyter i kjøleskapet hjemme. :knegg:

Da håper jeg at syklusen din oppfører seg frem til juli!
Ser skikkelig kul ut der den står oppå sjokoladen altså :rolleyes:
 
10 kg er jo veldig bra! :D Skal du mer ned enn det eller er du ferdig da? Hvor lenge har du holdt på? :) Mitt mål er 10 kg før forsøk i august (så 10 kg på 6 måneder da, februar-juli), ser ut som jeg kan få det til om jeg jobber på.

Spennende å se om du får en ventespire nå. :D
Jeg har egentlig bare begynt å trene (ca 6-7 mnd)og sluttet å drikke så mye brus. Så prøver jeg å ikke spise meg stappmett.Håper å gå ned litt mer, men det er jo kjempevanskelig. Har et barn fra før og har fortsatt litt igjen før jeg har tatt av alt.
 
Jeg har egentlig bare begynt å trene (ca 6-7 mnd)og sluttet å drikke så mye brus. Så prøver jeg å ikke spise meg stappmett.Håper å gå ned litt mer, men det er jo kjempevanskelig. Har et barn fra før og har fortsatt litt igjen før jeg har tatt av alt.

Så bra jobbet! :) Jeg synes også det er arbeid å gå ned i vekt, men det har heldigvis gått ganske fint hittil nå.

Jeg krysser fingrene for at du må ta en pause fra vektnedgang en god stund nå. ;)
 
Blir august på oss også :)

#1 ICSI (søskenforsøk) på St.Olavs. Holdt av plass uke 33. Har ett lite ICSI-mirakel fra før som ble til på 2. ferskforsøket. Da var vi hos klinikk Hausken ❤

Bruker letrozol/femara frem til start.
Jeg har PCOS, anovulasjon og mangler 1 eggleder. Mannen har sterkt nedsatt kvalitet og beveglighet på svømmerne.
 
Back
Topp