❤❤IKM uke 50❤❤

Noen som har en negativ, tørket g test fra tostreker å vise meg? :bookworm::wacky:
 
Skjer det noe med hvilepulsen om man er gravid? [emoji56]
Med meg holder den seg høy. Men dette kan være forskjellig fra person til person.
Jeg var gravid i 9 uker i sommer og har jo noe å sammenligne med.
 
Huff det var ikke en fin historie. Håper på en fin start på 2018 for deg
Tusen takk, ett godt nytt år håper vi også. Får hjelp med gyn i februar, så det ordner seg vel.
 
Noen som har en negativ, tørket g test fra tostreker å vise meg? :bookworm::wacky:
Roter i gamle tråder :p men var du "Plaget" med skyggestreker på disse?? eller?? Jeg fikk en del forrige pp, trooor jeg kan ha hatt kjemisk ( i den ikm uka som dette innelgget er i), og i dag etter den var tørket har jeg også skyggestrek. Får heldigvis en annen type i posten i måren!
 
Roter i gamle tråder :p men var du "Plaget" med skyggestreker på disse?? eller?? Jeg fikk en del forrige pp, trooor jeg kan ha hatt kjemisk ( i den ikm uka som dette innelgget er i), og i dag etter den var tørket har jeg også skyggestrek. Får heldigvis en annen type i posten i måren!

Ja det var vel en kjemisk, har aldri helt skjønt det. Hadde stor blødning 16.12, så svake streker som ble sterkere 20-26 desember, serum hcg 54 og synkende natt til 27.12, så aner ikke egentlig hvor langt jeg var pp vei
 
Back
Topp