❤❤ IKM UKE 47 ❤❤

Nei, har lovet meg selv og en annen her på forumet at jeg skal vente til torsdag[emoji85] Så må bare holde meg[emoji23] Dessuten er følsomheten på testene her 25 IU/L, så jeg venter

OOO, tålmodige sjel! Mine er på 10 IU/l så jeg bare kjører på. Har ikke mindre enn 28 tester som må brukes før desember, så her skal hver eneste urindråpe benyttes [emoji41]
 
Haha, ja da så[emoji23] Jeg har bare en med 10, så den må jeg spare på[emoji4] Får håpe du slipper å bruke alle da[emoji4]

Hehehe, som om jeg kommer til å slutte å teste hvis de blir positive [emoji41]. Men jeg håper egentlig mer på at det klaffer neste runde. Hadde vært gøy med to streker på morgenen julaften...
 
Holdt på å gå på testesmell nå, 8 dpo[emoji85] Har graviditetstester på jobb, så er fort gjort å røske med seg en, men klarte å motstå[emoji2]
8 DPO og hvit test... kjøpt ny 10'er test i dag som Skal brukes i morgen.
 
HJEEEEELP!!

Jeg testet idag morrest, tok to samtili så på de innen 10 min så dro jeg på jobb! Dette var ca kl 9
Kom hjem nå, 13.30 å ser på de igjen. Nå er den ene positiv?! Hva kan ha skjedd?? Legger ved begge bildene..

b748e8bb9916ff01b693bd7951842d2c.heic
79f5ca26372d3713c59e36de9b95694a.heic
Fikk også en såpass strek på min ene i går etter ca 8 timer... men den regnes nok som ugyldig. Mange tester blir Sånn når de tørker desverre.
 
Hei :) Melder meg forsiktig inn, har en litt uklar syklus, så er ikke sikker på om det er her jeg "hører til", og derfor vet jeg ikke hvor mange DPO jeg er heller.. :p Satser på IKM rundt den 20. hvis jeg skal beregne etter forrige mnd. Sluttet på minipillen for tre mnd siden, men begynte ikke å prøve aktivt før rundt EL denne mnd. Spennende tider! Har en jente på 2 år fra før forresten :D

Hei :) Hvordan står det til med deg? :)
 
Ahhh, nå er jeg redd det er over for meg denne runden. Får lyst blod (nesten litt utvannet?) på papiret etter jeg har vært på do. Har aldri opplevd det før, så krysser fingrene for at det bare er uskyldig og kanskje en festeblødning? Pleier heller aldri å få TR tidligere, heller litt forsinket. Blir noen spennende dager fremover nå[emoji56][emoji30] Lykke til til alle her! Og gratulerer til de som allerede har fått positiv test[emoji173]️[emoji173]️

Hvordan gikk det med deg? :)
 
Back
Topp