Holdt på å gå på testesmell nå, 8 dpo[emoji85] Har graviditetstester på jobb, så er fort gjort å røske med seg en, men klarte å motstå[emoji2]
8 dpo er jo helt innafor - test!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Holdt på å gå på testesmell nå, 8 dpo[emoji85] Har graviditetstester på jobb, så er fort gjort å røske med seg en, men klarte å motstå[emoji2]
8 dpo er jo helt innafor - test!!!
Nei, har lovet meg selv og en annen her på forumet at jeg skal vente til torsdag[emoji85] Så må bare holde meg[emoji23] Dessuten er følsomheten på testene her 25 IU/L, så jeg venter
Haha, ja da så[emoji23] Jeg har bare en med 10, så den må jeg spare på[emoji4] Får håpe du slipper å bruke alle da[emoji4]
8 DPO og hvit test... kjøpt ny 10'er test i dag som Skal brukes i morgen.Holdt på å gå på testesmell nå, 8 dpo[emoji85] Har graviditetstester på jobb, så er fort gjort å røske med seg en, men klarte å motstå[emoji2]
Fikk også en såpass strek på min ene i går etter ca 8 timer... men den regnes nok som ugyldig. Mange tester blir Sånn når de tørker desverre.HJEEEEELP!!
Jeg testet idag morrest, tok to samtili så på de innen 10 min så dro jeg på jobb! Dette var ca kl 9
Kom hjem nå, 13.30 å ser på de igjen. Nå er den ene positiv?! Hva kan ha skjedd?? Legger ved begge bildene..
8 DPO og hvit test... kjøpt ny 10'er test i dag som Skal brukes i morgen.
Gratulerer så myeDa tror jeg du kan sette meg opp under GRAVID
Hihi krysser jeg ogEn tester etter mitt [emoji173]️. Håper du får full valuta for pengene!! [emoji1303]
Fikk også en såpass strek på min ene i går etter ca 8 timer... men den regnes nok som ugyldig. Mange tester blir Sånn når de tørker desverre.
Plutselig en dag kommer strekenSkulle ønske mine ble sånne etter noen timer. Men mine er så hvite at selv tennene mine blir flaue [emoji23][emoji30]
Da tror jeg du kan sette meg opp under GRAVID
PP4-B4-EL ca 6/11-IKM 20/11
Melder meg inn her da jeg fått positiv el test ikveld
MissK - PP? - B2 - EL 6/10 - IKM 20/10
Bkno8076982 - pp2 - EL ca 7/11 - ikm ca 20/11
Hei Har du en pos g-test å vise oss?
Hei Melder meg forsiktig inn, har en litt uklar syklus, så er ikke sikker på om det er her jeg "hører til", og derfor vet jeg ikke hvor mange DPO jeg er heller.. Satser på IKM rundt den 20. hvis jeg skal beregne etter forrige mnd. Sluttet på minipillen for tre mnd siden, men begynte ikke å prøve aktivt før rundt EL denne mnd. Spennende tider! Har en jente på 2 år fra før forresten
Ahhh, nå er jeg redd det er over for meg denne runden. Får lyst blod (nesten litt utvannet?) på papiret etter jeg har vært på do. Har aldri opplevd det før, så krysser fingrene for at det bare er uskyldig og kanskje en festeblødning? Pleier heller aldri å få TR tidligere, heller litt forsinket. Blir noen spennende dager fremover nå[emoji56][emoji30] Lykke til til alle her! Og gratulerer til de som allerede har fått positiv test[emoji173]️[emoji173]️
Nei har dessverre ikke det..