Gratulerer Hvor mange DPO er i du i dag?Da tror jeg du kan sette meg opp under GRAVID
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer Hvor mange DPO er i du i dag?Da tror jeg du kan sette meg opp under GRAVID
Gratulerer Hvor mange DPO er i du i dag?
GratulererTakk Er 11dpo. Spennende
Ble jo veldig sterk også da!! Prøve å ta en ny test nå kanskje? Hvor mange DPO?HJEEEEELP!!
Jeg testet idag morrest, tok to samtili så på de innen 10 min så dro jeg på jobb! Dette var ca kl 9
Kom hjem nå, 13.30 å ser på de igjen. Nå er den ene positiv?! Hva kan ha skjedd?? Legger ved begge bildene..
Ble jo veldig sterk også da!! Prøve å ta en ny test nå kanskje? Hvor mange DPO?
HJEEEEELP!!
Jeg testet idag morrest, tok to samtili så på de innen 10 min så dro jeg på jobb! Dette var ca kl 9
Kom hjem nå, 13.30 å ser på de igjen. Nå er den ene positiv?! Hva kan ha skjedd?? Legger ved begge bildene..
Ojojoj, det var jo en kjempe strek!! Får du kjøpt en annen test som måler 10? Krysser alt jeg har for at det er babystrek!!!
Får ikke kjøpt det idag nei.. men får bare være spent noen dager fremover da[emoji85]
Leste i pakningsvedlegget til den strimmelen at den bør kastes etter resultatet er avlest (ila 10 min) for å ikke bli forvirret om en annen strek kommer! Men syns det er spennende jeg[emoji16] rart den ble såå sterk da [emoji7] håper sååå veldig!! Takk[emoji8]
Det måååå jo bare bety noe!! Gleder meg til å høre fortsettelsen!
Vet ikke jeg altså[emoji85] blir spennende å teste imorratili[emoji16] Jaa, håper vi begge går ut av ikm gruppa her med babystreker[emoji173]️
Ja, det håper jeg også! Skal teste i morgen igjen jeg å. Nå blir det hver dag fram til IKM.
Har ikke viljestyrke lenger
Da tror jeg du kan sette meg opp under GRAVID
[emoji23] For de som lurte - dagens test på hele 6 dpo er - tamtaratam trommevirvel - kunstpause - spenningen stiger - helt blank... [emoji41] the game is on [emoji7] Ny sjanse i morgen [emoji1303]
kjenner mye murringer i dag å er veeldig ustabil i humøret tr eller noe annet er på gang håper ikke på ny pp