Kommer til å starte 6 dpo. Men det er fordi jeg vil teste ut Ovitrielle sprøyta.Selv om sjansene for at det har klaffet denne måneden er minimale, så klør jeg etter å teste... Kjenner jeg meg selv, så begynner jeg allerede 6 eller 7 dpo..![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kommer til å starte 6 dpo. Men det er fordi jeg vil teste ut Ovitrielle sprøyta.Selv om sjansene for at det har klaffet denne måneden er minimale, så klør jeg etter å teste... Kjenner jeg meg selv, så begynner jeg allerede 6 eller 7 dpo..![]()
1dpo. Men ikke satt inn egget enda...kan vær en fordel før testingI feel u!! 3dpo....

Hmmm ja strekene dine blir jo svakere. Jeg ville ha fortsatt å tester litt til men forstår du er forvirret. Muligens har du veldig kort LH topp og den har vært....El egentlig i går, men fortsatt veldig veldig svak el test. Forsinket kanskje? Kjenner jeg er livredd for at el har vært for tidlig, men skjønner ikke helt det heller når jeg har testet etter el siden cd10. 2 ganger om dagen! Åh, denne prøvingen altså. Kommer den ikke i helgen må jeg bytte ikm gruppe også Æsj.
Forsov meg selvfølgelig i dag også, så jeg glemte å tempe. Åh. Den kroppen altså!
Vis vedlegget 286582
Testrekka..
Vis vedlegget 286583
Dagens test, cd15...
Ja, pleier å ha det. Den blir liksom ikke sterkere før dagen før, så blir den positiv på noen timer bare. Men har ikke hatt noe symptomer på El, murrer titt og stadig nå. Kanskje kroppen prøvde seg på en el Cd11, Cd12. Men at egget ikke slapp. For da hadde jeg litt mer utflod enn til vanlig, så stoppet det helt opp. Og i går kveld begynte det så smått igjen. Føler jeg bare blir mer og mer forvirret for hver pp jeg.. Veldig frustrerende.Hmmm ja strekene dine blir jo svakere. Jeg ville ha fortsatt å tester litt til men forstår du er forvirret. Muligens har du veldig kort LH topp og den har vært....

Ja den kroppen kan irritere iblant...finner på for mye rart. Men ja enten har du gått glipp av toppen ellers har den prøvt men ikke fått det til. Håper uansett du fikk litt sengekos i perioden cd10 til cd12. Så er du uansett safe.Ja, pleier å ha det. Den blir liksom ikke sterkere før dagen før, så blir den positiv på noen timer bare. Men har ikke hatt noe symptomer på El, murrer titt og stadig nå. Kanskje kroppen prøvde seg på en el Cd11, Cd12. Men at egget ikke slapp. For da hadde jeg litt mer utflod enn til vanlig, så stoppet det helt opp. Og i går kveld begynte det så smått igjen. Føler jeg bare blir mer og mer forvirret for hver pp jeg.. Veldig frustrerende.
Hadde egentlig ikke tenkt og teste etter el denne mnd siden den HVER gang kommer på cd 14. Bra jeg gjorde det likevel da![]()
Nei, gjorde ikke det heller. Cd12 ble det aksjer men det kan jo ha vært for sent daJa den kroppen kan irritere iblant...finner på for mye rart. Men ja enten har du gått glipp av toppen ellers har den prøvt men ikke fått det til. Håper uansett du fikk litt sengekos i perioden cd10 til cd12. Så er du uansett safe.
Ja men cd12 er bra. Eggløsning skjer jo etter maks utslag på testNei, gjorde ikke det heller. Cd12 ble det aksjer men det kan jo ha vært for sent da![]()
Ja, kjenner jeg blir utrolig frustrert av hele opplegget. Men kan være den er forsinket også. Håper detJa men cd12 er bra. Eggløsning skjer jo etter maks utslag på test

Før ivf humpa vi annen hver dag fra dag 8 da vet du iallefall at du treffer uansettJa, kjenner jeg blir utrolig frustrert av hele opplegget. Men kan være den er forsinket også. Håper det![]()
Ja, burde egentlig det også. Men lange dager fører ofte til utslitt på kvelden. Så frister ikke alltidFør ivf humpa vi annen hver dag fra dag 8 da vet du iallefall at du treffer uansett
Ja kjenner til den...ulempen med prøving er pliktsexen. Har flere ganger humpa selv om det ikke frista.Ja, burde egentlig det også. Men lange dager fører ofte til utslitt på kvelden. Så frister ikke alltid![]()
Ja, det er ikke så veldig fristende nei. Man. Må. Bare prøve å gjøre det beste ut av det Men merker jo at det blir litt sann "vi må i kveld"Ja kjenner til den...ulempen med prøving er pliktsexen. Har flere ganger humpa selv om det ikke frista.

Hehe jeg har gitt ordre. Gått inn i stua og sagt... kom igjen opp på soverommet vi skal ha sex.... hahaha super hot liksomJa, det er ikke så veldig fristende nei. Man. Må. Bare prøve å gjøre det beste ut av det Men merker jo at det blir litt sann "vi må i kveld"![]()

Haha .gjort det selv..Hehe jeg har gitt ordre. Gått inn i stua og sagt... kom igjen opp på soverommet vi skal ha sex.... hahaha super hot liksom![]()
til og med sendt melding "jeg har eggløsning snart, blir noen dager med babydance nå. Ingen unnskyldning er god nok"
HahahaBeste er...nå går jeg på do...når jeg er ferdig forventer jeg du ligger i sengaHaha .gjort det selv..til og med sendt melding "jeg har eggløsning snart, blir noen dager med babydance nå. Ingen unnskyldning er god nok"
Hahaha

Hahaha. Og når man kommer inn i senga så er det sann, ja vi får bare sette igang velBeste er...nå går jeg på do...når jeg er ferdig forventer jeg du ligger i senga![]()

Jepp, skikkelig hot sexHahaha. Og når man kommer inn i senga så er det sann, ja vi får bare sette igang vel![]()

Har flyttet degTror jeg vil endre datoene mine 1 dag, om det er OK? Etter å ha fulgt temp, CM og tappen så er jeg relativt sikker på at EL kom 1 dag senere enn forventet, så da venter jeg IKM 1 dag senere også
EL 24.01 - IKM 07.02
Har dere satt dere noen dato for når dere skal begynne å teste? Hadde vært gøy om flere testet på samme dag og flere som også kanskje kan hjelpe hverandre å ikke teste for tidlig![]()