❄️ IKM uke 6 2019 ❄️

Selv om sjansene for at det har klaffet denne måneden er minimale, så klør jeg etter å teste... Kjenner jeg meg selv, så begynner jeg allerede 6 eller 7 dpo.. :confused:
Kommer til å starte 6 dpo. Men det er fordi jeg vil teste ut Ovitrielle sprøyta.

El egentlig i går, men fortsatt veldig veldig svak el test. Forsinket kanskje? Kjenner jeg er livredd for at el har vært for tidlig, men skjønner ikke helt det heller når jeg har testet etter el siden cd10. 2 ganger om dagen! Åh, denne prøvingen altså. Kommer den ikke i helgen må jeg bytte ikm gruppe også Æsj.
Forsov meg selvfølgelig i dag også, så jeg glemte å tempe. Åh. Den kroppen altså!
IMG_20190126_083451.jpg

Testrekka..
IMG_20190126_082650.jpg

Dagens test, cd15...

El egentlig i går, men fortsatt veldig veldig svak el test. Forsinket kanskje? Kjenner jeg er livredd for at el har vært for tidlig, men skjønner ikke helt det heller når jeg har testet etter el siden cd10. 2 ganger om dagen! Åh, denne prøvingen altså. Kommer den ikke i helgen må jeg bytte ikm gruppe også Æsj.
Forsov meg selvfølgelig i dag også, så jeg glemte å tempe. Åh. Den kroppen altså!
Vis vedlegget 286582
Testrekka..
Vis vedlegget 286583
Dagens test, cd15...
Hmmm ja strekene dine blir jo svakere. Jeg ville ha fortsatt å tester litt til men forstår du er forvirret. Muligens har du veldig kort LH topp og den har vært....

Hmmm ja strekene dine blir jo svakere. Jeg ville ha fortsatt å tester litt til men forstår du er forvirret. Muligens har du veldig kort LH topp og den har vært....
Ja, pleier å ha det. Den blir liksom ikke sterkere før dagen før, så blir den positiv på noen timer bare. Men har ikke hatt noe symptomer på El, murrer titt og stadig nå. Kanskje kroppen prøvde seg på en el Cd11, Cd12. Men at egget ikke slapp. For da hadde jeg litt mer utflod enn til vanlig, så stoppet det helt opp. Og i går kveld begynte det så smått igjen. Føler jeg bare blir mer og mer forvirret for hver pp jeg.. Veldig frustrerende. :inpain:
Hadde egentlig ikke tenkt og teste etter el denne mnd siden den HVER gang kommer på cd 14. Bra jeg gjorde det likevel da :hilarious:

Ja, pleier å ha det. Den blir liksom ikke sterkere før dagen før, så blir den positiv på noen timer bare. Men har ikke hatt noe symptomer på El, murrer titt og stadig nå. Kanskje kroppen prøvde seg på en el Cd11, Cd12. Men at egget ikke slapp. For da hadde jeg litt mer utflod enn til vanlig, så stoppet det helt opp. Og i går kveld begynte det så smått igjen. Føler jeg bare blir mer og mer forvirret for hver pp jeg.. Veldig frustrerende. :inpain:
Hadde egentlig ikke tenkt og teste etter el denne mnd siden den HVER gang kommer på cd 14. Bra jeg gjorde det likevel da :hilarious:
Ja den kroppen kan irritere iblant...finner på for mye rart. Men ja enten har du gått glipp av toppen ellers har den prøvt men ikke fått det til. Håper uansett du fikk litt sengekos i perioden cd10 til cd12. Så er du uansett safe.

Ja den kroppen kan irritere iblant...finner på for mye rart. Men ja enten har du gått glipp av toppen ellers har den prøvt men ikke fått det til. Håper uansett du fikk litt sengekos i perioden cd10 til cd12. Så er du uansett safe.
Nei, gjorde ikke det heller. Cd12 ble det aksjer men det kan jo ha vært for sent da :(

Ja, det er ikke så veldig fristende nei. Man. Må. Bare prøve å gjøre det beste ut av det Men merker jo at det blir litt sann "vi må i kveld" :hungover:
Hehe jeg har gitt ordre. Gått inn i stua og sagt... kom igjen opp på soverommet vi skal ha sex.... hahaha super hot liksom:laughing021:laughing021

Tror jeg vil endre datoene mine 1 dag, om det er OK? Etter å ha fulgt temp, CM og tappen så er jeg relativt sikker på at EL kom 1 dag senere enn forventet, så da venter jeg IKM 1 dag senere også :)
EL 24.01 - IKM 07.02

Har dere satt dere noen dato for når dere skal begynne å teste? Hadde vært gøy om flere testet på samme dag og flere som også kanskje kan hjelpe hverandre å ikke teste for tidlig :P

Tror jeg vil endre datoene mine 1 dag, om det er OK? Etter å ha fulgt temp, CM og tappen så er jeg relativt sikker på at EL kom 1 dag senere enn forventet, så da venter jeg IKM 1 dag senere også :)
EL 24.01 - IKM 07.02

Har dere satt dere noen dato for når dere skal begynne å teste? Hadde vært gøy om flere testet på samme dag og flere som også kanskje kan hjelpe hverandre å ikke teste for tidlig :p
Har flyttet deg :)

Kan dessverre ikke hjelpe deg.:laughing021
20190126_133020.jpg
.for jeg har satt ny rekord i testing. Kjedet meg idag så tok en test. Er "1 dpo" men har ikke satt inn egg enda. Skal sette inn 5 dagers egg på onsdag. Men jeg har satt Eggløsning sprøyte og de har hcg i seg. Så testen her er positiv. Hadde litt lyst å se hvordan en positiv test ser ut etter 3 år med kun negative. Så leker gravid idag :laughing021

Back
Topp