❄️ IKM UKE 51 ❄️

IKM er her og ingen TR :)
Livmortappen er så høy at jeg så vidt rekker den og det er vel bra ;)
Jeg tok en eBay test og den er negativ, men jeg tror de er skrot, for om jeg husker rett så fikk jeg negativ på den men positiv på stiks og CB forje gang o_O

Hvordan er det med CB digital, tester man bare på morgen urin?

IKM er her og ingen TR :)
Livmortappen er så høy at jeg så vidt rekker den og det er vel bra ;)
Jeg tok en eBay test og den er negativ, men jeg tror de er skrot, for om jeg husker rett så fikk jeg negativ på den men positiv på stiks og CB forje gang o_O

Hvordan er det med CB digital, tester man bare på morgen urin?
Dersom du er kommet til IKM skal man kunne teste når som helst på døgnet. Lykke til !

Dersom du er kommet til IKM skal man kunne teste når som helst på døgnet. Lykke til !
:D:D
Bør holde meg i 4 timer da kanskje? Eller er det også bare før IKM? Nå er brått eBay testen svak positiv. Etter tiden så klart, men det har den jo ikke blitt før :woot::nailbiting:

Snile - B4 - PP6- EL 8.12 - IKM 22.12

Jeg har fulgt litt med på dere, men har ikke orka å "melde meg helt inn" denne gangen. Meeen nå ser det ut til at det er håp her. Den til høyre ble tatt i går 10 dpo, og den til venstre i dag 11 dpo.
Gratulerer så mye!! :Heartred Vi får jo bare sette deg rett på gravid!! :hello2

Æææææææ :D:D:D CB digital ga tydelig svar :joyful:
Jeg pakka den inn og gav til mannen min da han kom hjem fra jobb. Og han kom mee den perfekte reaksjonen :Heartblue
En stor takk til Babyklister for at spiren satt på 1pp. Vi brukte 7pp sist. Nå håper vi den klorer seg fast frem til termin :Heartbigred Masse masse lykke til jenter :Heartpink

Vedlegg

• IMG_2018-12-20_11-12-17.JPG
    IMG_2018-12-20_11-12-17.JPG
    643,9 KB · Visninger: 127
Jeg pakka den inn og gav til mannen min da han kom hjem fra jobb. Og han kom mee den perfekte reaksjonen :Heartblue
En stor takk til Babyklister for at spiren satt på 1pp. Vi brukte 7pp sist. Nå håper vi den klorer seg fast frem til termin :Heartbigred Masse masse lykke til jenter :Heartpink
Herremin, gratulerer så mye!! :Heartred:Heartred For en gave, rett før jul! :love017 Så babyklister gjorde susen altså? :D

Nå er det nesten 50/50 gravide og ikke gravide i gruppa her! Det er ganske mange gravide i en iKM-gruppe!! :D Krysser fingrene for at oddsen er høyere neste gang for oss det ikke klaffa for :smiley-angelic001:Heartred

Herremin, gratulerer så mye!! :Heartred:Heartred For en gave, rett før jul! :love017 Så babyklister gjorde susen altså? :D
Tusen takk :) Dette var så moro. Tidenes julegave sier mannen min :Heartred
Jeg tror jeg må rette en takk til babyklisteret. Jeg kan jo ikke si noe sikkert, det kan være placebo ;), men vi brukte EL tester, concive plus osv sist og brukte da 7pp. Denne gangen har jeg kun tatt BK og nå satt den på 1pp :D Vi har tatt D-vitamin tilskudd da, 80ug, etter tips her inne fra ei assistert jente (hun hadde fått der tipset av gyn).

Gratulerer! ❤️

Tusen takk :Heartred
Må bare legge ved bilde av eBay testen jeg tok på morgen urin i dag. Jeg så ingen strek innen tidsfristen. Denne streken kom 1 time etter :shifty: Og den skimtes så vidt. Så det er håp jenter. Hold ut :shy:

Vedlegg

• IMG_2018-12-20_17-10-24.JPG
    IMG_2018-12-20_17-10-24.JPG
    265 KB · Visninger: 109
Hm. Når skal jeg tørre å ta en digital? Den ligger klar i skapet... Tok en rfsu tidligtest i morges, men den var det nesten ikke utslag på! Så tok jeg en ny babyplan i ettermiddag, og den var bittelitt sterkere enn den jeg tok i går tidlig. Syns det er sært med så ulikt utslag på to tester som skal være like sensitive!! Hva tror dere? Ville dere turt å ta en digital i morgen tidlig? Ikm er på lørdag.
IMG_20181220_173630.jpg

Hm. Når skal jeg tørre å ta en digital? Den ligger klar i skapet... Tok en rfsu tidligtest i morges, men den var det nesten ikke utslag på! Så tok jeg en ny babyplan i ettermiddag, og den var bittelitt sterkere enn den jeg tok i går tidlig. Syns det er sært med så ulikt utslag på to tester som skal være like sensitive!! Hva tror dere? Ville dere turt å ta en digital i morgen tidlig? Ikm er på lørdag. Vis vedlegget 283709

Digital slår ut nå ;)

Krysser fingrene for oss begge :) jeg har ikke tatt digital ennå, men jeg innbiller meg at den gjerne ville slått ut nå.
Tror kanskje jeg skal prøøøve å spare den til lørdag (ikm). Er så nedslående (og dyrt) å få "ikke gravid" bare fordi man har brent den av for tidlig.

Hm. Når skal jeg tørre å ta en digital? Den ligger klar i skapet... Tok en rfsu tidligtest i morges, men den var det nesten ikke utslag på! Så tok jeg en ny babyplan i ettermiddag, og den var bittelitt sterkere enn den jeg tok i går tidlig. Syns det er sært med så ulikt utslag på to tester som skal være like sensitive!! Hva tror dere? Ville dere turt å ta en digital i morgen tidlig? Ikm er på lørdag. Vis vedlegget 283709
Her er det bare å kjøre på, med så sterke streker.
Heldiggris

Back
Topp