❄️ IKM UKE 51 ❄️

Ok, men nå ble jeg litt i tvil. Spottet to dager, spottet mer fra morgnenen og satte meg selv cd1, nå kommer det mer blod. Men der står der at hvis mensen kommer på kvelden så neste dag som er cd1. Er det kveld nå? :hilarious: Kanskje jeg er på cd0, og cd1 imorgen?
 
Ok, men nå ble jeg litt i tvil. Spottet to dager, spottet mer fra morgnenen og satte meg selv cd1, nå kommer det mer blod. Men der står der at hvis mensen kommer på kvelden så neste dag som er cd1. Er det kveld nå? :hilarious: Kanskje jeg er på cd0, og cd1 imorgen?
Huff, ingen aning:hilarious: Jeg pleier bare å spotte mørkt av og til, og så kommer tanten ganske raskt:wacky:
 
Jeg begynner heldigvis å få mere rødt blod nå. Da er nok TR for fullt i morgen . Og passer bra å ha en syklus på 28 dager om CD1 blir i morgen :D ny prøve periode, nye muligheter <3 jeg vil uansett følge med på dere andre. Er så spent om det blir flere spirer :love7

Er så koselig med dere damer , så vi kan jo også få til en gruppe som heter ikm 3 &4 :D haha
 
Syns dere jeg skal sette opp første blødningsdag første dagen jeg begynner å blø friskt blod ? Hadde litt Igår men nå er det bare brunt spotting<3
Ja er det de sier :) CD1 er første dag med friskt blod.
 
Screenshot_20181219-064915.png


:D
Tørr ikke teste før til fredag!
Har ingen symptomer på at tanta er på vei!! Skulle hatt i dag, eller så kommer ho i morgen, derfor venter jeg til fredag med å teste!
 
Jeg tok en tidligtest i dag da tempen holdt seg høyt... 12 dpo men det kan vel fortsatt snu siden ikm er på fredag?
 

Vedlegg

  • 70395620-A3C5-4BEA-8ACB-377BACE0E75F.jpeg
    70395620-A3C5-4BEA-8ACB-377BACE0E75F.jpeg
    827,1 KB · Visninger: 82
Mensen for fullt idag :D det vil si en syklus på 28 dager :) da får man bare se frem til EL igjen <3 ny pp, nye muligheter :happy:
 
Snile - B4 - PP6- EL 8.12 - IKM 22.12

Jeg har fulgt litt med på dere, men har ikke orka å "melde meg helt inn" denne gangen. Meeen nå ser det ut til at det er håp her. Den til høyre ble tatt i går 10 dpo, og den til venstre i dag 11 dpo.
 
Gratulerer :) den var jo tydelig. Er det tidlig eller vanlig test?
Ja syns egentlig stigningen fra i går til i dag var litt overveldende! Trodde egentlig den svake antydningen i går ikke kunne stemme, fordi jeg hadde hodepine i hele går og i natt, og det pleier jeg å ha rett før TR. Menmen! Helt i orden å bli overrasket! Det er babyplan early:happy:
 
Hvorfor liker du ikke testen min? Waitingforamiracle? :-( har du negativ erfaring med dem? Har du fått falsk positiv på dem tidligere?
 
Jeg kan settes på TR. 3 dager før tiden. Vi bommet denne gangen da sambo ikke var hjemme rundt EL :p Masse masse lykke til dere andre! Håper det bor en spire liten i alle magene deres <3
 
Back
Topp