❄️ IKM uke 5 ❄️

Så rart! Kanskje forskjell i konsentrasjonen i urinen? Når mistet du?

Det var jo ganske mye stigning også! Sikker på at du har mistet? Og ikke bare mistet en tvilling feks? :Heartred

For 8 dager siden begynte blødningene. Full foss i to døgn og masse koagel. Dagen før var hcg verdiene i blodet på 15. Graviditetstestene er tilnærmet negative, kun en liten skygge som gjenstår. Rimelig sikker på at jeg har mistet, ja :facepalm:
 
For 8 dager siden begynte blødningene. Full foss i to døgn og masse koagel. Dagen før var hcg verdiene i blodet på 15. Graviditetstestene er tilnærmet negative, kun en liten skygge som gjenstår. Rimelig sikker på at jeg har mistet, ja :facepalm:
Altså, hvis du hadde 15 for 6/8/10 dager siden, så burde testen vært blank nå. Så jeg ville ringt legen og tatt ny hcg-test!
 
Altså, hvis du hadde 15 for 6/8/10 dager siden, så burde testen vært blank nå. Så jeg ville ringt legen og tatt ny hcg-test!
Jeg var 5+0 når blodprøvene ble tatt, vet eksakt når eggløsning var. Så 15 er veldig lite. Testene har gradvis blitt svakere, så stresser ikke. Men at jeg derimot kan ha eggløsning tidligere er nok større sjanse for. En vet jo egentlig ikke hvordan syklusen blir etter en SA… :confused013 Legene forventer at graviditetstesten er negativ etter 3 uker, så jeg tror nok kroppen min har fikset opp i dette selv.
 
Jeg var 5+0 når blodprøvene ble tatt, vet eksakt når eggløsning var. Så 15 er veldig lite. Testene har gradvis blitt svakere, så stresser ikke. Men at jeg derimot kan ha eggløsning tidligere er nok større sjanse for. En vet jo egentlig ikke hvordan syklusen blir etter en SA… :confused013 Legene forventer at graviditetstesten er negativ etter 3 uker, så jeg tror nok kroppen min har fikset opp i dette selv.
Hmm.. uansett så er jo 15 nesten ikke nok til å slå ut på en tidligtest en gang, og det er lenge siden, og den testen du la ut her er ganske sterk. Så jeg ville ha sjekket hcg igjen hvis jeg var deg! :)
 
Hmm.. uansett så er jo 15 nesten ikke nok til å slå ut på en tidligtest en gang, og det er lenge siden, og den testen du la ut her er ganske sterk. Så jeg ville ha sjekket hcg igjen hvis jeg var deg! :)

Var el-test jeg hadde tatt i stad, bare så du ikke misforstår :bag: Men tok disse nå… Tror du det er grunn til bekymring? Ser ut som el nærmer seg ut fra el-testene. Testen er enda sterkere i kveld.

Står på nettet at hcg kan henge i kroppen 4-6 uker etter en abort.
2255215F-8119-48C4-8B83-9F1C4EA4AC5A.jpeg 56825BB5-1DF4-42AD-A426-EE6613EA3DD1.jpeg
 
Var el-test jeg hadde tatt i stad, bare så du ikke misforstår :bag: Men tok disse nå… Tror du det er grunn til bekymring? Ser ut som el nærmer seg ut fra el-testene. Testen er enda sterkere i kveld.

Står på nettet at hcg kan henge i kroppen 4-6 uker etter en abort.
Vis vedlegget 374635 Vis vedlegget 374636
Åååååh! Sorry! Du har helt rett - jeg har misforstått! Trodde det var gtester! Og som da var veldig sterke etter så lang tid! Beklager!! Men ja, ser ut som at EL nærmer seg :)
 
Åååååh! Sorry! Du har helt rett - jeg har misforstått! Trodde det var gtester! Og som da var veldig sterke etter så lang tid! Beklager!! Men ja, ser ut som at EL nærmer seg :)
Ja, om det er el så kommer den veeeeldig tidlig :banghead: Bare flaks at jeg oppdaget den faktisk. Heldigvis hadde vi sex i går, blir også litt sengekos i dag og imorgen :D så får vi se
 
Ja, om det er el så kommer den veeeeldig tidlig :banghead: Bare flaks at jeg oppdaget den faktisk. Heldigvis hadde vi sex i går, blir også litt sengekos i dag og imorgen :D så får vi se
Så kjekt om EL kommer tidlig da! Ingenting er vell bedre enn det, og de testene dine ser jo veldig lovende ut, jeg har hvertfall aldri hatt så høye tall på premom uten at EL kommer om en dag eller to:rolleyes:
 
Jeg har fått endre syklus etter vaksinen, før hadde jeg alltid 28 dager på minuttet nesten, nå har jeg alt mellom 30-33 dager hver mnd siden 2 dose vaksina. Så det er nok fullt mulig den er forandret hos det også:oops: tester du etter EL ? Jeg hadde alltid EL på dag 15 før vaksine og nå har jeg på 18/19

Skjedde med meg og, gikk fra 28 til 30 Men ikke før 3mnd etter 2.dose
 
*Når du har nok tester men det er tilbud på fertil.no…..*
:angelic::banghead::angelic::hilarious:
 
Hei fine damer:happy:
Ikm egentlig 10/1, men den kom med et brak i dag, så da blir neste ikm 1/2 :happy: håper det er ok at jeg melder meg inn her:happy:


Lil_sol- 28 - PP2 - B2 - EL ca. 19/1 - IKM ca 1/2
 
Hei dere. Melder meg ikke inn her helt enda, da jeg sluttet på pilla 1. januar og ikke vet når eggløsning og mensen er. Jeg må også sørge for at termindato går over 1. oktober sånn at jeg får rett på foreldrepenger (er i mammaperm til 1. april).

Jeg ville bare hilse på i tilfelle jeg havner i denne IKM gruppen eller skulle treffe på noen av dere i en senere gruppe :)

Det er veldig spennende å sette seg inn i prøvebobla igjen, og å følge med på deres reiser. Håper jo selvsagt at alle her inn skal få to streker :D
 
Hei dere. Melder meg ikke inn her helt enda, da jeg sluttet på pilla 1. januar og ikke vet når eggløsning og mensen er. Jeg må også sørge for at termindato går over 1. oktober sånn at jeg får rett på foreldrepenger (er i mammaperm til 1. april).

Jeg ville bare hilse på i tilfelle jeg havner i denne IKM gruppen eller skulle treffe på noen av dere i en senere gruppe :)

Det er veldig spennende å sette seg inn i prøvebobla igjen, og å følge med på deres reiser. Håper jo selvsagt at alle her inn skal få to streker :D
Her vil vel termindato være rundt midten av oktober- så den boksen er vel avkrysset ;) Lykke til uansett! Spennende å prøve på neste :)
 
Da var jeg her igjen! Så hvorfor ikke starte uke 5 allerede? :Heartblue

Skriv som følger:
Nick - alder - prøveperiode - Barn - EL - IKM

31.01

• SmåØnsker2022 - 25 - PP3 ( PP1 etter SA) - B2 - EL ? - IKM 31.01
• HCS - 34 - PP4 - B2 - EL ca. 16/1 - IKM 31/1
• Trønderen98 - 23 - PP 5 (3 etter SA) - B1 - El 15.01 - IKM 31.1
• Tuva2004 - 31 - pp2 - b2 - el 18/1 - ikm 31/1
• MIT90 - 31 - PP33 - B2 - EL ca 17.01 - IKM ca 31.01

01.02
WP :] - 32 - PP3 - B2 - EL ca. 17/1 - IKM ca 1/2
• Alfakrøll - PP14 - B1 - EL 17/01 - IKM 1/2
• Lil_sol- 28 - PP2 - B2 - EL ca. 19/1 - IKM ca 1/2

02.02
Bamsetina - 29 - PP2 - B2 - EL 20/1 - IKM 2/2
• FruFrøken-30-B4-PP5-EL 21/1-IKM 02/02

03.02
Spire2022? - 25 -PP2 -B2 -EL 20/1 - IKM 3/2
• BabyBluum - 33 år - pp6 (pp5 etter MA) - EL 16/1 - IKM 3/2

04.02

05.02

06.02
Noelle_ - 32 - PP2 (1 etter SA) - B1 - IKM 6/2



:Heartred Gravid :Heartred


TR

premom mener nå at min IKM er 3/2, fordi syklusen har gått fra 28-31 dager de siste 3 mnd.. Har ikke så stor betydning men :)
 
Premom mener IKM blir 04/02, FF sier 03/02. Begge mener el blir på cd 20:bookworm:
El har kommet på cd 25-19-21-16 siden pilleslutt så kan forstå at de er litt forvirret:hilarious: De siste 3 rundene har mensen kommet på cd 12, så den har i det minste vært stabil:cool:
Føler meg så lite motivert på ny pp i dag, men det går vel over…:hungover:
 
Spørs om jeg ikke må en tur til sykehuset for ul… Hadde virkelig håpet å slippe det. Hadde kommet meg over SA’en, men nok en gang blir man påminnet det. Hcg i blodet hadde steget fra 15 til 25 på ni dager… :sorry:
 
Back
Topp