❄️ IKM uke 5 ❄️

Snakket med legen i dag og ble betrygget med at dersom jeg mister en tredje gang i løpet av vinteren skulle han henvise meg til gynekolog grunnet gjentagende spontanabort på kort tid. Jeg har jo to tidligere graviditeter bak meg, en fullgått graviditet og en frivillig abort (jeg var 20 år og var ikke klar for to tette barn med kun 1,5 år imellom…). Med andre ord har jeg ikke mistet i spontanabort tidligere, og har i teorien gode forutsetninger til å bære frem. Håper selvfølgelig jeg slipper den henvisningen, men det er veldig godt å bli betrygget mtp. tiden fremover dersom det går galt igjen…:Heartred

Så godt å høre:happy::Heartred Håper selvfølgelig at du slipper den henvisningen, men må være betryggende å vite at det blir tatt tak i dersom det skulle skje igjen.
 
Sniker meg forsiktig inn her :)
CD4 idag og oppstart av Letrozol:) Aner foreløbig ikke når EL eller IKM er men vil tippe at jeg kanskje kommer til å høre til her inne:rolleyes:
 
Jeg har selvfølgelig bestilt 30 tester fra babyplan før jeg så dette med skyggestreker.. men så skal jeg jo ikke teste før 12 dpo så jeg burde jo få sterkere strek uansett enn bare en skygge, jeg har clearblue i tillegg digital for å dobbelsjekke om jeg skulle få sterk strek/skygge. Hva ville dere gjort? Synes det blir så dumt å bare kaste de:oops:
Jaja nå har jeg eksamen så jeg får tenke på det etterpå!
Jeg fikk skyggestrek på min tidligtest fra babyplan, men den kom ikke før etter noen timer. De vanlige testene fra babyplan har vært heeelt blenda :hilarious:
Jeg hadde nok beholdt de og kanskje «sløst» med de så har du en grunn til å teste ofte :rolleyes: iallefall om du tester nær IKM :)
 
Da var el tester og gravid tester bestilt :wideyed: Nå bare venter jeg på at tanta skal komme! Så kan jeg endelig begynne å teste igjen :rolleyes: Leste tips her inne på bv om at fertil.no har mye tilbud nå!
Fikk også bestillt tester her på tilbud!! Kjempegøy:D:D
 
Jeg har også bestilt fra fertil! Både EL, tidligtester og prøveglass. Håper jo at det klaffer på et tidspunkt :rolleyes: har aldri testet etter EL før. Siden vi kjører maraton, har det liksom ikke vært så nøye akkurat når det er. Men ble litt nysgjerrig nå som vi er i gang med PP4.
 
Sniker meg forsiktig inn her :)
CD4 idag og oppstart av Letrozol:) Aner foreløbig ikke når EL eller IKM er men vil tippe at jeg kanskje kommer til å høre til her inne:rolleyes:

Hei! Så gøy at vi havner i samme IKM gruppe igjen, håper det blir din måned nå:love7
 
Jeg har også bestilt fra fertil! Både EL, tidligtester og prøveglass. Håper jo at det klaffer på et tidspunkt :rolleyes: har aldri testet etter EL før. Siden vi kjører maraton, har det liksom ikke vært så nøye akkurat når det er. Men ble litt nysgjerrig nå som vi er i gang med PP4.

Tenker akkurat det samme, kan ikke kjøpe for mye heller for det skal jo klaffe snart:rolleyes: Hehe, flinke som orker/kan kjøre maraton:hilarious: Jeg synes det var kjempegøy å teste etter el:D
 
Skikkelig tempdrop i dag, da er alt etter skjema og TR kommer nok innen dagen er omme:shifty:
 
Jeg fikk skyggestrek på min tidligtest fra babyplan, men den kom ikke før etter noen timer. De vanlige testene fra babyplan har vært heeelt blenda :hilarious:
Jeg hadde nok beholdt de og kanskje «sløst» med de så har du en grunn til å teste ofte :rolleyes: iallefall om du tester nær IKM :)
Takk for svar! Jeg tok en test i går bare for å sjekke om jeg fikk skygge på den, jeg har jo bedt samboer gjemme alle sammen så det tok litt tid å forklare at jeg bare skulle teste en:laughing002 Fikk hvertfall ingen skygge på den jeg tok i går, ikke flere timer etterpå heller så det er bra:rolleyes:
 
Jeg skjønner ikke helt hva TR driver med denne runden.. til vanlig så starter mensen for fullt på dag 1, så blør jeg mye dag 2 og 3 og litt blødning dag 4 og 5. så er det over alltid. Aldri opplevd noe annet.. Denne gangen så starter det med bare litt spotting på papiret på dag en, dag to og tre var som vanlig, men så blødde jeg ikke en eneste dråpe hele dag 4 og 5, og har spotter dag 6 og 7… er så frustrerende når kroppen bare bestemmer seg for å prøve noe nytt:oops:
 
Dag 3 med tanta fra helvette! Teller ned dager til el, håper den kommer litt tidligere denne gangen. Kom på cd 19 sist!
 
Takk for svar! Jeg tok en test i går bare for å sjekke om jeg fikk skygge på den, jeg har jo bedt samboer gjemme alle sammen så det tok litt tid å forklare at jeg bare skulle teste en:laughing002 Fikk hvertfall ingen skygge på den jeg tok i går, ikke flere timer etterpå heller så det er bra:rolleyes:
Haha ja, han sjønner vel ingenting når du først ber han om å gjemme de for så å «skal bare»:hilarious::hilarious:
Men så godt du ikke fikk noen skygge!:D Regner med du kan stole på testene når du begynner med det:D
 
Haha ja, han sjønner vel ingenting når du først ber han om å gjemme de for så å «skal bare»:hilarious::hilarious:
Men så godt du ikke fikk noen skygge!:D Regner med du kan stole på testene når du begynner med det:D
Haha ja det var akkurat det:hilarious: ja det tror jeg også! Og når jeg skal teste først 12 dpo så er det jo ikke vits å lete så mye etter skygger
 
Melder meg på her, selv om jeg ikke er så voldsomt aktiv :)

MIT90 - 31 - PP33 - B2 - EL ca 17.01 - IKM ca 31.01
 
Haha ja det var akkurat det:hilarious: ja det tror jeg også! Og når jeg skal teste først 12 dpo så er det jo ikke vits å lete så mye etter skygger
Nei det er sant :) åhh kjenner jeg gleder meg til vi kan begynne testingen:p krysser fingrene for oss begge!!:Heartred
 
Under tunga høres veldig greit ut, da gjør jeg det også:D Jeg bestilte den fra makesure, håper den kommer i løpet av uka! :hilarious: Når pleier du å begynne å tempe?
Glemte å svare deg :p Jeg begynner å tempe når tr er over :happy: Så nå må jeg finne frem termometeret igjen :woot:
 
Jeg skjønner ikke helt hva TR driver med denne runden.. til vanlig så starter mensen for fullt på dag 1, så blør jeg mye dag 2 og 3 og litt blødning dag 4 og 5. så er det over alltid. Aldri opplevd noe annet.. Denne gangen så starter det med bare litt spotting på papiret på dag en, dag to og tre var som vanlig, men så blødde jeg ikke en eneste dråpe hele dag 4 og 5, og har spotter dag 6 og 7… er så frustrerende når kroppen bare bestemmer seg for å prøve noe nytt:oops:
Så frustrerende! Er virkelig ikke enkelt å bli klok på kroppen…
 
Dette har kanskje ikke noe med denne gruppen å gjøre, men jeg skal til gynekolog neste uke for å ta celleprøve.. jeg gruer meg såå masse da jeg aldri har tatt celleprøve før:oops: I tilegg er jeg redd for at det ødelegger noe i forhold til EL, men det gjør kanskje ikke det? Timen min er 2-3 dager før forventer EL, burde jeg utsette den eller tror dere det går bra?
 
Back
Topp