✿ IKM uke 21 ✿

Hm, TR en dag forsinket (skjer "aldri" og kjenner det alltid dagen før om hun kommer), men blenda tester.. Nå skjønner jeg ingenting..kan HCG-produksjonen være så treg eller er det bare kroppen som tuller?
 
Hm, TR en dag forsinket (skjer "aldri" og kjenner det alltid dagen før om hun kommer), men blenda tester.. Nå skjønner jeg ingenting..kan HCG-produksjonen være så treg eller er det bare kroppen som tuller?

Venter her også, men forrige syklus hadde jeg bare 12 dager LF. Og clue beregnet ut fra det. Så kan nok være derfor, og at tanta kommer i dag eller i morgen. Hadde du positiv EL-test denne pp? Vet desverre ikke med HCG produksjon, men testene er vel typ 99% sikker fra den dagen du venter TR. Kanskje du må prøve ulike tester å se? :)
 
Venter her også, men forrige syklus hadde jeg bare 12 dager LF. Og clue beregnet ut fra det. Så kan nok være derfor, og at tanta kommer i dag eller i morgen. Hadde du positiv EL-test denne pp? Vet desverre ikke med HCG produksjon, men testene er vel typ 99% sikker fra den dagen du venter TR. Kanskje du må prøve ulike tester å se? :)

Ja, hadde positiv el-test for nøyaktig 14-15 dager siden og syklusen min kan man vanligvis nærmest stille klokka etter. Tatt RFSU sine "test ofte" siden 8 dpo og tok en slik i går også, men da på ettermiddagsurin siden jeg kom hjem fra helgetur uten testemulighet. Pleier å ha tydelige tr-smerter dagen før tanta, så vondt at jeg må ta smertestillende for å fungere. Nå kjenner jeg ingenting. Ingen symptomer men har hatt nattsvette de to siste nettene. Blir digital i morgen hvis tanta ikke kommer. Flere med fornuftige tanker rundt dette?
 
Jeg kan settes opp som gravid
emoji173.png
[/QUOTE
Hjelpes! Avtalte time på fertilitetsklinikk i dag, ettersom jeg spottet litt i går. Ettersom det gav seg tenkte jeg at jeg måtte teste for å være sikker..
Jeg kan settes på gravid [emoji7]

Gratulerer! :D
 
d6590f2f8470e65d1aef8dac9475db29.jpg


TR en dag forsinka.. Cb early tatt nå på nesten "blank"/utvannet 2 timer urin..noen som ser noe? Jeg har ikke vært sen siden jeg var 16..[emoji85]dette er testen som skal ha strek og ikke kryss hvis positiv... Vet ikke hva jeg ser og ikke.
 
d6590f2f8470e65d1aef8dac9475db29.jpg


TR en dag forsinka.. Cb early tatt nå på nesten "blank"/utvannet 2 timer urin..noen som ser noe? Jeg har ikke vært sen siden jeg var 16..[emoji85]dette er testen som skal ha strek og ikke kryss hvis positiv... Vet ikke hva jeg ser og ikke.

..anyone?[emoji85][emoji1317]
 
Så bra. Gratulerer:) Har du testet i dag?
Har det. Tok en digital på ganske utvannet urin som ble negativ [emoji85] men fikk negativ cbd i uke 6 første gang, så har litt blandede følelser akkurat nå.. veldig redd for ny SA kjenner jeg [emoji26]
 
Helt glemt å si ifra her jeg, men her er ny PP i gang, tr kom på lørdag, så nå krysser jeg fingrene for mars-baby! :)

Gratulerer så masse til alle med positive tester! :D
 
Har det. Tok en digital på ganske utvannet urin som ble negativ [emoji85] men fikk negativ cbd i uke 6 første gang, så har litt blandede følelser akkurat nå.. veldig redd for ny SA kjenner jeg [emoji26]

Håper du får ein klar positiv test på morningen då, og at spiren holder heile veien [emoji173]️
Eg har ikkje opplevd ein SA før men håper eg slepp det og [emoji53]
 
Håper du får ein klar positiv test på morningen då, og at spiren holder heile veien [emoji173]️
Eg har ikkje opplevd ein SA før men håper eg slepp det og [emoji53]
Tusen takk [emoji173] Leker litt med tanken om å bare bestille meg en legetime i stedet for å teste hjemme mer, jeg blir så nervøs av det når testene ikke er enige [emoji28] vet jo fra tidligere at jeg kan produsere hcg seint, så håper det er det som skjer nå.
Håper du slipper sa jeg også! [emoji173]
 
Tusen takk [emoji173] Leker litt med tanken om å bare bestille meg en legetime i stedet for å teste hjemme mer, jeg blir så nervøs av det når testene ikke er enige [emoji28] vet jo fra tidligere at jeg kan produsere hcg seint, så håper det er det som skjer nå.
Håper du slipper sa jeg også! [emoji173]

Eg krysser fingrene for oss begge. Tenke å bestille legetime i mårra så eg kan senke skuldrene. Godt å få det bekrefta av lege då :)
 
Har det. Tok en digital på ganske utvannet urin som ble negativ [emoji85] men fikk negativ cbd i uke 6 første gang, så har litt blandede følelser akkurat nå.. veldig redd for ny SA kjenner jeg [emoji26]

Ja ser den. Bestill deg en legetime så får du er ordentlig svar :)
 
Back
Topp