Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hm, TR en dag forsinket (skjer "aldri" og kjenner det alltid dagen før om hun kommer), men blenda tester.. Nå skjønner jeg ingenting..kan HCG-produksjonen være så treg eller er det bare kroppen som tuller?
Venter her også, men forrige syklus hadde jeg bare 12 dager LF. Og clue beregnet ut fra det. Så kan nok være derfor, og at tanta kommer i dag eller i morgen. Hadde du positiv EL-test denne pp? Vet desverre ikke med HCG produksjon, men testene er vel typ 99% sikker fra den dagen du venter TR. Kanskje du må prøve ulike tester å se?
Jeg kan settes opp som gravid[/QUOTE
Hjelpes! Avtalte time på fertilitetsklinikk i dag, ettersom jeg spottet litt i går. Ettersom det gav seg tenkte jeg at jeg måtte teste for å være sikker..
Jeg kan settes på gravid [emoji7]
Streken var sterkere i dag så no har eg trua [emoji173]️
Tror jeg skal stole på den streken, har en del symptomer også [emoji4]
TR en dag forsinka.. Cb early tatt nå på nesten "blank"/utvannet 2 timer urin..noen som ser noe? Jeg har ikke vært sen siden jeg var 16..[emoji85]dette er testen som skal ha strek og ikke kryss hvis positiv... Vet ikke hva jeg ser og ikke.
..anyone?[emoji85][emoji1317]
Jeg ser strek! Var usikker på om fargen var rett, så tok skjermbilde og redigerte litt. Ser litt lovende ut da [emoji1]..anyone?[emoji85][emoji1317]
Har det. Tok en digital på ganske utvannet urin som ble negativ [emoji85] men fikk negativ cbd i uke 6 første gang, så har litt blandede følelser akkurat nå.. veldig redd for ny SA kjenner jeg [emoji26]Så bra. Gratulerer Har du testet i dag?
Har det. Tok en digital på ganske utvannet urin som ble negativ [emoji85] men fikk negativ cbd i uke 6 første gang, så har litt blandede følelser akkurat nå.. veldig redd for ny SA kjenner jeg [emoji26]
Tusen takk [emoji173] Leker litt med tanken om å bare bestille meg en legetime i stedet for å teste hjemme mer, jeg blir så nervøs av det når testene ikke er enige [emoji28] vet jo fra tidligere at jeg kan produsere hcg seint, så håper det er det som skjer nå.Håper du får ein klar positiv test på morningen då, og at spiren holder heile veien [emoji173]️
Eg har ikkje opplevd ein SA før men håper eg slepp det og [emoji53]
Tusen takk [emoji173] Leker litt med tanken om å bare bestille meg en legetime i stedet for å teste hjemme mer, jeg blir så nervøs av det når testene ikke er enige [emoji28] vet jo fra tidligere at jeg kan produsere hcg seint, så håper det er det som skjer nå.
Håper du slipper sa jeg også! [emoji173]
Eg ser desverre ingenting....
Jeg ser strek! Var usikker på om fargen var rett, så tok skjermbilde og redigerte litt. Ser litt lovende ut da [emoji1]
Bedre med svar enn ikke svar usikker jeg også.. Får se i morgen tidlig. Ingen tegn til tr hvertfall..
Har det. Tok en digital på ganske utvannet urin som ble negativ [emoji85] men fikk negativ cbd i uke 6 første gang, så har litt blandede følelser akkurat nå.. veldig redd for ny SA kjenner jeg [emoji26]