✿ IKM uke 21 ✿

Weee! Eg ser eg ser[emoji16]
94c30df9122f67bf962dbb4ac88474de.jpg
 
Så søt du er som svarer[emoji1317]vet innerst inne at du har rett.. Man blir bare så rar når ønsket er så stort :)
Jeg vet. Tror du ikke jeg har svidd av min andel tester fordi at "neste test viser "riktig"?
Eller mistet håpet veldig tidlig fordi jeg er "vant" med å få tidlige tester, uansett hvordan jeg vet at hcg-produksjon kan være forskjellig hvert svangerskap.

Hodet vårt tuller med oss
Hvordan går det med deg idag?
 
Hehe. Da er du enten veldig tøff eller har erfaring med de strimlene. For det var ikke rare streken til å være sensitivitet på 10 og utslag på digital.
Håper denne sitter. Har selv hatt kjemiske de site tre syklusene..

Er vel mer at jeg ikke evner å la en digital ligge [emoji23]

De tre siste syklusene ja? Det er tøft for hodet, og man blir gjerne mindre glad for hver gang man ser en positiv [emoji17] Krysser fingrene for oss begge!
 
Det jeg innbiller meg at jeg ser er for smalt dessverre.
Fortsetter å håpe til siste slutt!
Ser noe på bildet jeg også, men på testen forsvant streken etter noen minutter, så det var nok en skygge. Tok en test idag også bare for å være sikker, og samme greien der. nå syns jeg tanta kan komme snart slik at neste pp kan settes i gang! [emoji4]
 
Dagens test iom tr ikke har tatt turen innom enda, og ny skyggestrek :/ usikker på om den syns på bildet da, hva tenker dere?

4d0ec36b8675f485f9691639b04cfd04.jpg
 
Jeg vet. Tror du ikke jeg har svidd av min andel tester fordi at "neste test viser "riktig"?
Eller mistet håpet veldig tidlig fordi jeg er "vant" med å få tidlige tester, uansett hvordan jeg vet at hcg-produksjon kan være forskjellig hvert svangerskap.

Hodet vårt tuller med oss
Hvordan går det med deg idag?

Det går greit. Vi har rømt til skogs med telt og soveposer, og her ute er det mindre aktuelt å tisse på pinner, hvertfall slike som gir streker;) IKM i morgen eller mandag så ikke annet å gjøre enn å vente å se..men jeg tror nok tr kommer. Du da? :))
 
Er vel mer at jeg ikke evner å la en digital ligge [emoji23]

De tre siste syklusene ja? Det er tøft for hodet, og man blir gjerne mindre glad for hver gang man ser en positiv [emoji17] Krysser fingrene for oss begge!
Takk. Ja, skal ikke påstå jeg blir overlykkelig av å teste positivt. Savner lykken vår fra jeg testet positivt første gang i høst (hadde en SA og en MA før disse kjemiske). Men er jo selvfølgelig et skritt nærmere målet og håper hver gang..

En dag blir det vår tur!
 
Ser noe på bildet jeg også, men på testen forsvant streken etter noen minutter, så det var nok en skygge. Tok en test idag også bare for å være sikker, og samme greien der. nå syns jeg tanta kan komme snart slik at neste pp kan settes i gang! [emoji4]
Æsj, kjedelig.
 
Det går greit. Vi har rømt til skogs med telt og soveposer, og her ute er det mindre aktuelt å tisse på pinner, hvertfall slike som gir streker;) IKM i morgen eller mandag så ikke annet å gjøre enn å vente å se..men jeg tror nok tr kommer. Du da? :))
Haha, nei dårlig med rosa eller blå streker på sånne pinner.
Kos dere masse!

Jeg skal ikke ha EL engang før neste uke. Hører til i IKM24, men måtte følge litt med på dere andre også.
 
Back
Topp