✮Skravletråden vår✮

Så.. utrolig.. døgnvill! Ikke så enkelt å bytte tidssoner.
Måtte selvsagt opp midt på natta å spise og her sitter jeg da, våken som et lys.

Om 10 dager skal jeg på første svangerskapskontroll, uæ! Spennende :D
 
Slitsomt med tidssoner, ja! Hvor er du på reise? Er det jobb eller ferie?

Blir spennende med første kontroll! Jeg skal det på tirsdag. Men har vært på TUL, så er jo ikke egentlig første.
 
Slitsomt med tidssoner, ja! Hvor er du på reise? Er det jobb eller ferie?

Blir spennende med første kontroll! Jeg skal det på tirsdag. Men har vært på TUL, så er jo ikke egentlig første.

Har vært i USA på ferie. Tok på skikkelig, har sovet nesten helt siden vi landa igår på ettermiddagen :p

Jeg har også vært på TUL, men merker jeg er spent på legebesøk likevel.
 
Når man ikke får sove og går inn å leser på "Vi som har mistet" forumet. :( Not a clever move..
 
Sitter på nattevakt med ligamentsmerter.. Bare 3 timer igjen før jeg har en date med senga :D Må jeg bare få sove mer enn de 4 timene jeg sov i går!
 
Håper dere har fått noen gode timer med søvn!

Jeg skal egentlig skrive oppgave.. den skal inn på mandag kveld og jeg mangler enda 1500 ord.. *sukk*

Men i dag er jeg 11+0 og det er bare en liiiiiiiiiiten uke igjen av 1.trimester!
 
Ah, for en deilig dag så langt! Har sovet 10,5 time, er ikke kvalm, har spist toast og drukket sjokolademelk til frokost (naammmm), og nå ligger jeg og katten og slapper av på sofaen og hører på radio, før jeg skal ut og spise lunsj med et par venninner om en time. Litt annerledes enn i går hvor jeg hang over doskåla cirka på denne tida :p Og så så fint vææær! Og jeg er gravid :D :)) Ha en fin søndag, snupper :D
 
Er så rart hvor fort formen kan snu. Har selv vært mye dårlig I svangerskapet, sist uke hadde jeg to gode dager og kjente at kvalmen endelig hadde gitt seg. Onsdag våknet jeg opp og var dårligere enn noen gang, kastet opp alt, klarte ikke tanken på mat etc. Heldigvis varte det bare noen dager. Så nå er jeg helt fin igjen, håpe bare det ikke blir noe "tilbakefall" til kvalmen igjen! Hehe
 
Gleder meg veldig til å slippe denne "ugne" følelsen på daglig basis. Har tro på at det er snart! Er litt over-excited for at jeg snart er fullgått 12 uker og hemmelighetskremmeriet kan bli over :)
 
Gleder meg veldig til å slippe denne "ugne" følelsen på daglig basis. Har tro på at det er snart! Er litt over-excited for at jeg snart er fullgått 12 uker og hemmelighetskremmeriet kan bli over :)

Så enig! Så utrolig lei av å være kvalm og slapp, men ikke minst til å slippe å skjule det for alle.. Svigermor sa at jeg så sliten ut sist vi var der.. :p
 
Vi har bare fortalt det til alle vi omgås ofte pga formen min er såpass dårlig.. Men fikk se en frisk og rask spire på ul i dag og da vet jeg iallefall at det er noe vits i all denne kvalmen! :D
 
Vi har bare fortalt det til alle vi omgås ofte pga formen min er såpass dårlig.. Men fikk se en frisk og rask spire på ul i dag og da vet jeg iallefall at det er noe vits i all denne kvalmen! :D
Så bra at dere fikk se en frisk og rask spire :) motivasjonen øker noen hakk da :) jobber du eller du sykemeldt?
 
Så bra at dere fikk se en frisk og rask spire :) motivasjonen øker noen hakk da :) jobber du eller du sykemeldt?
Ja, absolutt et motivasjonsboost! :) Er sykemeldt nå, men lurer på om jeg skal friskmelde meg litt for å gjøre litt hjemmefra da jeg begynner å få noen gode perioder ila dagen :)
 
Vi har bare fortalt det til alle vi omgås ofte pga formen min er såpass dårlig.. Men fikk se en frisk og rask spire på ul i dag og da vet jeg iallefall at det er noe vits i all denne kvalmen! :D

Her har jeg omtrent gått i hi for å slippe å vise hvor dårlig jeg er. Har jo vært kvalm i 6 uker allerede. :eek:
Men må innrømme at det var vanskelig å holde maska når vi var på besøk hos svigers som bor et stykke unna! Følte meg som en vrengt klut. :D
 
Her har jeg omtrent gått i hi for å slippe å vise hvor dårlig jeg er. Har jo vært kvalm i 6 uker allerede. :eek:
Men må innrømme at det var vanskelig å holde maska når vi var på besøk hos svigers som bor et stykke unna! Følte meg som en vrengt klut. :D
Hehe, var akkurat det jeg ikke orket så fortalte det like greit. Alle besteforeldrene har vært med på opp og nedturene med et vellykket og to mislykkede svangerskap tidligere så de kan like greit få bli med på hele turen denne gangen også :) Håper vi slipper kvalmen snart!
 
Ja, absolutt et motivasjonsboost! :) Er sykemeldt nå, men lurer på om jeg skal friskmelde meg litt for å gjøre litt hjemmefra da jeg begynner å få noen gode perioder ila dagen :)
Så bra at formen er i ferd med å bli så mye bedre :) her ligger jeg enda rett ut. Hodepine uten sidestykke :'( og paracet hjelper ikke :(
 
Så bra at formen er i ferd med å bli så mye bedre :) her ligger jeg enda rett ut. Hodepine uten sidestykke :'( og paracet hjelper ikke :(
Så utrolig kjipt og slitsomt! Formen varierer veldig her! Hadde hodepine oppå kvalmen i forrige uke,var skikkelig dritt! Håper du får noen bedre dager fremover!
 
Back
Topp