✮Skravletråden vår✮

Er så humørsyk for tiden. Pluss på ekstrem kvalme så blir det jo supert å bo med meg....
Gleder meg til å være hjemme alene i noen dager mens kjæresten er bortreist :p Er det stygt å si? :angelic:
 
Er så humørsyk for tiden. Pluss på ekstrem kvalme så blir det jo supert å bo med meg....
Gleder meg til å være hjemme alene i noen dager mens kjæresten er bortreist :p Er det stygt å si? :angelic:
Skulle ønske at jeg også fikk huset for meg selv! Her orker jeg ingenting om dagene, hvilket gjør mannen skrekkelig sur og irritabel :( virker som at han ikke forstår her. Så nei, det er ikke stygt av deg å si det :p jeg ønsker jo det samme selv ;)
 
  • Liker
Reactions: CSS
Da må jeg desverre ut av denne gruppa. Hadde innvendig ul idag. Ikke noe hjerteaktivitet, og jeg har vist gått med et dødt embryo i magen i 3 uker.
 
Da må jeg desverre ut av denne gruppa. Hadde innvendig ul idag. Ikke noe hjerteaktivitet, og jeg har vist gått med et dødt embryo i magen i 3 uker.
Det var veldig trist å høre! Håper du har venner og familie rundt deg denne tiden❤❤
 
Åh! For andre gang i dag begynner plutselig dette puslespillet å lage lyd sånn helt ute av det blå. I formiddag var det racerbilen som plutselig begynte og brumme, nå satt nettopp toget i gang med å tute... Gikk ut i stua for å se hva som skjedde og da lå toget halvveis av... Jeg ryddet det sammen og puttet alle brikkene på plass etter at sønnen min la seg. Kun jeg som er her... Så irriterende :p

ImageUploadedByBV Forum1473788048.234177.jpg
 
Da må jeg desverre ut av denne gruppa. Hadde innvendig ul idag. Ikke noe hjerteaktivitet, og jeg har vist gått med et dødt embryo i magen i 3 uker.

Huff ❤️ Så trist! Ønsker deg masse lykke til videre og så håper jeg at du er gravid igjen snart ❤️ Sender deg en klem og mange gode tanker!
 
Last edited:
Da må jeg desverre ut av denne gruppa. Hadde innvendig ul idag. Ikke noe hjerteaktivitet, og jeg har vist gått med et dødt embryo i magen i 3 uker.
Så trist! Sender deg en stor klem!
 
Åh! For andre gang i dag begynner plutselig dette puslespillet å lage lyd sånn helt ute av det blå. I formiddag var det racerbilen som plutselig begynte og brumme, nå satt nettopp toget i gang med å tute... Gikk ut i stua for å se hva som skjedde og da lå toget halvveis av... Jeg ryddet det sammen og puttet alle brikkene på plass etter at sønnen min la seg. Kun jeg som er her... Så irriterende :p

Vis vedlegget 196693

:nailbiting:
 
Da må jeg desverre ut av denne gruppa. Hadde innvendig ul idag. Ikke noe hjerteaktivitet, og jeg har vist gått med et dødt embryo i magen i 3 uker.

Så utrolig trist :'(
Håper det sitter en ny spire snart som holder seg på plass i 9 mnd :Heartred
 
Jeg som aldri griner av noe på tv/film tar meg selv i å tørke tårer av Fødeavdelingen. Herregud så fint og som jeg gleder meg til det er min tur:Heartpink
 
Jeg som aldri griner av noe på tv/film tar meg selv i å tørke tårer av Fødeavdelingen. Herregud så fint og som jeg gleder meg til det er min tur:Heartpink
Jeg har blitt motsatt. Har alltid grått masse på slutten når babyen kommer, for det er det største i verden <3

Men nå blir jeg bare kvalm både av fødsler og babybilder.. Går sikkert over med kvalmen, første tri alts :D
 
Jeg griner ikke til fødeavdelingen... Men når et gammelt ektepar måtte selge kuene sine... Ja da rant det i strie strømmer.. :smiley-ashamed008:knegg:
 
Charmiiss: Kanskje vi bare er ekstra mange? Eller ekstra mange som er aktive? eller som du sier.. bare ekstra skavlete :laughing002

Helt greit det! Flott med litt liv!

Min form er 100% bedre så langt i dag enn den var i går! :happy093 12+0 i dag!
 
Er det noe liv her? Hva gjør dere på idag?

Her er det leking med lillegutt og snart legging!
 
Her har dagen gått med på å holde kvalmen i sjakk, foreldresamtale i bhg, med masse positivt om lillegutt og forberedelser til høstferien :) vi overtar hytte 1.oktober og gleder oss masse :)
 
Back
Topp