✮Skravletråden vår✮

Hadde håpet på fint vær her i Trøndelag i morgen jeg:sour:
Her har det vært veldig rolig, men helt fantastisk med tanke på positiv test:smug:
Har fortsatt en uke igjen etter denne, da er det mulig vi reiser bort ut mot en ferie plass vi har utenfor Frøya ;)
Det holdt jo på å klarne, og så kom det et lyn og det heftigste tordendrønnet jeg har hørt i år, og nå regner det skikkelig her hvertfall! :eek:

Du er heldig som får kose deg med gleden over positiv test i ferien <3
Gleder meg allerede til laaaang ferie neste år :D
 
Det holdt jo på å klarne, og så kom det et lyn og det heftigste tordendrønnet jeg har hørt i år, og nå regner det skikkelig her hvertfall! :eek:

Du er heldig som får kose deg med gleden over positiv test i ferien <3
Gleder meg allerede til laaaang ferie neste år :D

Her er de oppholds, å ser ikke en grå sky i sikte:confused:
Men sør-Trøndelag er stort :smug:
Ja jeg skal holde på den gleden så lenge som jeg kan å håper på at spiren vokser stor å fin:shy:
Ja det gjør jeg å, perfekt perm tid:):)
 
Sitter hos legen og skal måle HCG nå, pga jeg har mistet så mange ganger føler jeg det er betryggende å sjekke stigning føler meg like gravid som før, så håper på gode nyheter denne gang
 
Så spennende med visning! :) hvor stor er den dere så på i dag? Og hvor stort er det der dere bor nå? lykke til og håper mannen snur :-D
Det håper jeg også :p Vi bor på ca 50 kvm nå og den vi så på igår er ca 70 kvm :)

Sitter hos legen og skal måle HCG nå, pga jeg har mistet så mange ganger føler jeg det er betryggende å sjekke stigning føler meg like gravid som før, så håper på gode nyheter denne gang
Lykke til! Jeg tror jeg har bestemt meg for å ikke måle HCG denne gangen for jeg har fått fin stigning nesten hver gang :( Tror vi venter til tidlig ultralyd. Du skal vel gjerne på det du også? :)
 
Det håper jeg også :p Vi bor på ca 50 kvm nå og den vi så på igår er ca 70 kvm :)


Lykke til! Jeg tror jeg har bestemt meg for å ikke måle HCG denne gangen for jeg har fått fin stigning nesten hver gang :( Tror vi venter til tidlig ultralyd. Du skal vel gjerne på det du også? :)
Det skal jeg, men har mistet så tidlig jeg, uke 5 og 6, så da ser vi det evt nå på stigning
Skal på ultralyd i uke 7 tenker jeg!
 
Man blir mentalt sliten av å analyserer kroppen sin og tegn/ikke tegn, hele tiden. Holder på å blir tullete jeg. 24 dager igjen til UL :hungover:
 
Har dere bestilt time til første legekontroll? For blodprøver og slikt? Går å venter å tenker, men vet ikke helt når jeg skal bestille det..
 
Våknet av kvalme idag morres.
Orker ikke å bli kvalm så tidlig, æsj... Har vært gravid en gang tidligere, for 10 år siden (masse styr, lang historie, men endte med abort..) og da var jeg ekstremt dårlig. Håper jeg slipper det:confused: Spesielt siden vi skal på en etterlengtet ferie over atlanterhavet om en liten måned. Hadde jo aldri trodd jeg hadde rukket å bli gravid til det:p:rolleyes:
 
veldig lite symptomer her, kjenner faktisk at det ikke er så hyggelig:sorry:
Vet jo at ikke alle har sterke symptomer.
Ingen tegn på at noe er galt altså, bare litt for lite tegn til at jeg er helt trygg :angelic:
 
veldig lite symptomer her, kjenner faktisk at det ikke er så hyggelig:sorry:
Vet jo at ikke alle har sterke symptomer.
Ingen tegn på at noe er galt altså, bare litt for lite tegn til at jeg er helt trygg :angelic:

Du, det kommer nok symptomer tidsnok skal du se. Du får se på deg selv som heldig som slipper plager så lenge som mulig.
 
Joda, vet det:shy:
Er nok bare jeg som plager meg selv, er jo redd for alt :p

Jeg er nok ganske lik som deg! Føler veldig få symptomer, kun litt murring til tider. Symptomene gir liksom en trygghet de og.

Dette er min første og er nå 4+6 hvis jeg har regnet riktig, med termin 4.april :)
 
Jeg er nok ganske lik som deg! Føler veldig få symptomer, kun litt murring til tider. Symptomene gir liksom en trygghet de og.

Dette er min første og er nå 4+6 hvis jeg har regnet riktig, med termin 4.april :)

Godt og høre at det ikke bare er meg, da ligger vi ganske likt:happy:
Jeg er 5+3, å termin 1.April.:joyful:
 
Syns det er så koselig når nye dukker opp her hos oss:smug:
Fortsatt er vi ikke så mange, men kjenner allerede at jeg gleder meg til å slå følge på denne koselige, skumle og kanskje triste reisen med dere:happy:
 
veldig lite symptomer her, kjenner faktisk at det ikke er så hyggelig:sorry:
Vet jo at ikke alle har sterke symptomer.
Ingen tegn på at noe er galt altså, bare litt for lite tegn til at jeg er helt trygg :angelic:
Har heller ikke særlig med symptomer, har bare fortsatt litt ømme bryster og oppblåst mage, men ikke noe mer på over en uke ... Samtidig, forrige gang jeg var gravid ante jeg ingenting før etter 6 uker ...

Nå er jeg på ferie og må holde meg unna nesten all mat (føles det som ...)
 
Har heller ikke særlig med symptomer, har bare fortsatt litt ømme bryster og oppblåst mage, men ikke noe mer på over en uke ... Samtidig, forrige gang jeg var gravid ante jeg ingenting før etter 6 uker ...

Nå er jeg på ferie og må holde meg unna nesten all mat (føles det som ...)
Fint å se at det ikke bare er meg, har liksom ingenting føler jeg:p
Litt vanvittige drømmer å varm men eller er det lite med tegn.
 
Back
Topp