✮Skravletråden vår✮

Jeg har ikke mange symptomer heller.. Ømme pupper og oppblåst mage bare. Sist jeg gikk gravid var jeg småkvalm i flere uker.

Sambo spurte i går om disse testene er heeelt sikre;) Han syns nok jeg har for lite symptomer :joyful:
 
God søndagsmorgen :)

Hvordan er formen deres? Min er strålende, er så godt å våkne og kjenne på murringen i magen. Jobbes iherdig der nede.
Før jeg fant ut at jeg var gravid bestilte jeg ny ladning med g.tester fra billigtester, de kommer sikkert imorgen, så nå kan det testes hele tiden:cool: Tror liksom ikke helt på detta enda, så hurra for testing!:dance008
 
God søndagsmorgen :)

Hvordan er formen deres? Min er strålende, er så godt å våkne og kjenne på murringen i magen. Jobbes iherdig der nede.
Før jeg fant ut at jeg var gravid bestilte jeg ny ladning med g.tester fra billigtester, de kommer sikkert imorgen, så nå kan det testes hele tiden:cool: Tror liksom ikke helt på detta enda, så hurra for testing!:dance008

Våknet å følte meg i bakrus, men en tur ut å det gikk over:happy:
Drømmer så heftig om natten at det aldri blir ordentlig med søvn:hungry:
Ellers er det ingen tegn.
Bestilte en ladning jeg å da jeg trodde jeg ikke var gravid denne gangen, så det skal testes her å når den kommer!
 
Våknet å følte meg i bakrus, men en tur ut å det gikk over:happy:
Drømmer så heftig om natten at det aldri blir ordentlig med søvn:hungry:
Ellers er det ingen tegn.
Bestilte en ladning jeg å da jeg trodde jeg ikke var gravid denne gangen, så det skal testes her å når den kommer!

Blir like glad hver gang den testen er positiv jeg - begynner å gå opp for meg nå. Har bestilt time den 14.septembert til tidlig ultralyd også, da er jeg 11 uker på vei. I mellom der skal vi på ferie, så det går helt sikkert veldig fort:D
 
Blir like glad hver gang den testen er positiv jeg - begynner å gå opp for meg nå. Har bestilt time den 14.septembert til tidlig ultralyd også, da er jeg 11 uker på vei. I mellom der skal vi på ferie, så det går helt sikkert veldig fort:D

Ja jeg å, gleder meg til å teste mer:happy:
Skal på ultralyd samme dato, men er selv i uke 12, blir veldig spennende:nailbiting:
 
God morgen dere! Her er formen bra, går bare rundt og er redd for å oppdage at mensen er kommet. .Men det gjør den forhåpentligvis ikke på mange måneder:D

Får plutselig ikke til å redigere mine egne innlegg, så har sendt admin pm om hjelp, så vi får skikk på terminlistetråden vår:happy: ...
 
Jeg skikkelig hekta i bobla her. Er enten kjempe bekymra over lite tegn, eller fullstendig slått ut av kvalme og svimmelhet. Klær kan ikke røre magen, og jeg har ikke noe ønske om å gå på jobb med mgen bar.... Hva skal man gjøre? :wacky:o_O:mask:
 
Charmiiss: Jeg har det på samme måte.. Går bare rundt og er livredd for å begynne å blø. I ene øyeblikket synes jeg at puppene er mindre ømme, i neste øyeblikk synes jeg de er like ømme. Stikinginger og murringer kommer og går. Hver gang det kommer en murring, så må jeg bare sjekke. Har bestilt time hos lege i dag for HCGprøver.. Har mistet 3 ganger før, og går jeg over i dag, så har jeg i allefall gått over 2 av SAene.. De første dagene hadde jeg en god følelse, full av positivitet. Nå er det mer en sånn knugende følelse hvor man er mer eller mindre livredd..
 
Filler'n.... 1. dag på jobb etter ferien, og jeg får ikke knept igjen buksa:bored::( Kan ikke ha på hva jeg vil heller, må bruke arbeidsbukser. Høhø, kan jo bli intr å se åssen dette utvikler seg:wtf:
 
Rosafuggel: Du får ha et litt bredt belte over, så er det ingen som ser at knappen er åpen :smiley-angelic006
 
Sovet veldig godt i natt, men har bare kunnet ligge på ryggen.
Ubehagelig å ligge på magen, noe som er/var favoritt stillingen min:arghh:
 
Charmiiss: Jeg har det på samme måte.. Går bare rundt og er livredd for å begynne å blø. I ene øyeblikket synes jeg at puppene er mindre ømme, i neste øyeblikk synes jeg de er like ømme. Stikinginger og murringer kommer og går. Hver gang det kommer en murring, så må jeg bare sjekke. Har bestilt time hos lege i dag for HCGprøver.. Har mistet 3 ganger før, og går jeg over i dag, så har jeg i allefall gått over 2 av SAene.. De første dagene hadde jeg en god følelse, full av positivitet. Nå er det mer en sånn knugende følelse hvor man er mer eller mindre livredd..

Skjønner godt du er redd når du har mistet 3 ganger ja. Håper så inderlig at ting går din vei nå.:Heartred
 
In better news - idag har jeg mottatt en pakke med 10 graviditetstester. Hurra! Jeg er offisielt en testepsyko.
Måtte bare prøve med en gang, selv om det var sånn 20 min sist jeg var å tissa. Var klar og tydelig positiv likevel den altså, så godt og betryggende. Kommer til å bli verdens største hønemor!:confused::p
 
In better news - idag har jeg mottatt en pakke med 10 graviditetstester. Hurra! Jeg er offisielt en testepsyko.
Måtte bare prøve med en gang, selv om det var sånn 20 min sist jeg var å tissa. Var klar og tydelig positiv likevel den altså, så godt og betryggende. Kommer til å bli verdens største hønemor!:confused::p
Håper på tester i posten selv idag, gleder meg til å teste masse framover:D
Må prøve å la de vare så lenge som mulig:p
 
Håper på tester i posten selv idag, gleder meg til å teste masse framover:D
Må prøve å la de vare så lenge som mulig:p

Blir jo litt tullete. Håper jeg slapper av mer når vi har vært på UL. Vi snakker om å kanskje dra på TUL før vi drar på ferie også, det blir i uke 8, bare for å se at hjertet slår og om det evt er tvilliinger :)eek:)
 
Blir jo litt tullete. Håper jeg slapper av mer når vi har vært på UL. Vi snakker om å kanskje dra på TUL før vi drar på ferie også, det blir i uke 8, bare for å se at hjertet slår og om det evt er tvilliinger :)eek:)
Så morsomt:D
Tror jeg skal holde ut til uke tolv, men jeg er jo snart på uke 6 så er ikke fult så lang ventetid på meg:shy:
 
Så fin hcg Riesling!


Jeg har tatt HCGprøver i dag.. Legesekretæren var kjempesur... Turnuslegen helt fantastisk! Han kunne ikke skjønne at jeg ikke skulle få ta de prøvene etter alt som har skjedd før. Får svar på onsdag når jeg skal ta ny prøve.
Jeg fikk 2-3 på onsdag i forrige uke.. Dvs at nivået må ha vært på minst 200. Om hcg fordobler seg annenhver dag bør den da ligge på over 800 i dag. Men nå skal jeg ta ny prøve under 48 timer, så da forventer jeg ikke full dobling fra mandag til onsdag, men nesten.. Jaja, får litt mer svar på fredag!
 
Jo, også lurte jeg litt på å melde meg på pregmetstudien.. For oss med PCOS. Ser at de har den her på det lokale sykehuset nå. Sist var det i Oslo.
 
Back
Topp