✨Terminliste✨

IKM, så da våger jeg meg også inn her :love017 Tar utgangspunkt i EL når jeg estimerer termin, siden jeg har korte sykluser :happy: Blir det som sist, ender jeg fort i oktober, men henger her uansett og danner baktroppen:smiley-ashamed004

Astrantia - 36 år - B2 - Ullevål - 28.09.

Flytte meg til 8 foreløbig. Men skal jo ja KS så burde vel kanskje også lagt inn på august også. Men føler jeg hører til her ♥️ 44- B4 - Ahus - 8/9(altså flyttes fra 2 til 8 foreløbig )

Isab - 33 - B3 - Molde - 24.09 foreløpig

Jeg tror kanskje terminen er 03/10 og ikke 24/9.. Eggløsning 7/1 og syklus denne gangen på 33 dager i følge appene. Første dag i siste mens 18/12. Jeg har fått 3 forskjellige terminer så jeg tok bare den første som kom opp :smiley-ashamed004 Hva tenker dere?

Jeg tror kanskje terminen er 03/10 og ikke 24/9.. Eggløsning 7/1 og syklus denne gangen på 33 dager i følge appene. Første dag i siste mens 18/12. Jeg har fått 3 forskjellige terminer så jeg tok bare den første som kom opp :smiley-ashamed004 Hva tenker dere?
Hvis man regner ut termin utifra eggløsning som var 07.01 så blir termin 03.10.25

Du ønsker å fortsette å være her i september gruppa?☺️
Ja, føler det kan bli september selv om det er oktober menstreminen blir. Om det er greit og om spiren sitter da selvfølgelig :happy:

Back
Topp