Lillemo123
Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
✨️Julestjernene2023✨️
Augustmagi 2025
Søvnløs i september 2025
Fint om du fyller inn info så legger jeg deg til17. september
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fint om du fyller inn info så legger jeg deg til17. september
Det gikk ikke denne gangen heller, dessverreFørstegangsmama - 28 - B1 - Levanger - 17.09.2025
Nei, så utrolig trist altså!Det gikk ikke denne gangen heller, dessverre
Tar utgangspunkt i EL når jeg estimerer termin, siden jeg har korte sykluser
Blir det som sist, ender jeg fort i oktober, men henger her uansett og danner baktroppen
Hva tenker dere?Hvis man regner ut termin utifra eggløsning som var 07.01 så blir termin 03.10.25Jeg tror kanskje terminen er 03/10 og ikke 24/9.. Eggløsning 7/1 og syklus denne gangen på 33 dager i følge appene. Første dag i siste mens 18/12. Jeg har fått 3 forskjellige terminer så jeg tok bare den første som kom oppHva tenker dere?
Takk! Da kan du egentlig bare sette meg på 03/10Hvis man regner ut termin utifra eggløsning som var 07.01 så blir termin 03.10.25
Du ønsker å fortsette å være her i september gruppa?Takk! Da kan du egentlig bare sette meg på 03/10![]()
Ja, føler det kan bli september selv om det er oktober menstreminen blir. Om det er greit og om spiren sitter da selvfølgeligDu ønsker å fortsette å være her i september gruppa?![]()