Tror du har glemt å skrive opp Lenny92, @Attpåklatt1 Er fort gjort altsåLenny92 - 31 - B2 - Trondheim - 14. mai
Så mange fra trondheim her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du har glemt å skrive opp Lenny92, @Attpåklatt1 Er fort gjort altsåLenny92 - 31 - B2 - Trondheim - 14. mai
Så mange fra trondheim her
Ja jammen det har du rett i Beklager, Lenny92 Nå er listen oppdatert. Veldig bra at dere passer litt på her for det er lett å glippe.Tror du har glemt å skrive opp Lenny92, @Attpåklatt1 Er fort gjort altså
Det er veldig fort gjort, så det er veldig forståelig at man ikke rekker å få med seg alt. Veldig glad for at noen tar initiativ og lager terminliste jeg. Og så fiin vår liste er! Kanskje vi kan sette inn «» eller «» også, når de som vil finner ut hvem som bor i magen vet.Ja jammen det har du rett i Beklager, Lenny92 Nå er listen oppdatert. Veldig bra at dere passer litt på her for det er lett å glippe.
kjekt med flere fra moldeEndelig_babylykke - 32 - B2 - Molde - 13.mai (skriver meg forsiktig inn i terminlisten, som om det skal tvinge spiren til å sitte trygt )
Takk for fine ord Ja det var en veldig god ideDet er veldig fort gjort, så det er veldig forståelig at man ikke rekker å få med seg alt. Veldig glad for at noen tar initiativ og lager terminliste jeg. Og så fiin vår liste er! Kanskje vi kan sette inn «» eller «» også, når de som vil finner ut hvem som bor i magen vet.
Haha null problem! hadde ikke lagt merke til det selv, men som Lykkedrøm sier, det er fort gjortJa jammen det har du rett i Beklager, Lenny92 Nå er listen oppdatert. Veldig bra at dere passer litt på her for det er lett å glippe.
Gratulerer!! Såå hyggelig å se deg her inne! Håper vi får være her begge to helt frem til mai. Så GØY med 17. mai termin!!CanisBebis - 39 - B2 - Kanskje Bærum - 17.Mai
Lister meg forsiktig inn her… har to MA og en SA bak meg det siste året, senest SA i juli. Skulle starte opp med ivf neste syklus, men håper intenst at denne lille spiren sitter. 1-2-3, på det fjerde skal det skje?
Ja— det varmer hjertet til en gammel korpsjente! (Men el var cd17, så tipper jeg får endret termin etter ul).Gratulerer!! Såå hyggelig å se deg her inne! Håper vi får være her begge to helt frem til mai. Så GØY med 17. mai termin!!
Har forresten oppdatert infoen min. Gikk litt fort i svingene1.mai - 25 (26 v/ bf) - B1 - Trondheim