Tror du har glemt å skrive opp Lenny92, @Attpåklatt1Lenny92 - 31 - B2 - Trondheim - 14. mai
Så mange fra trondheim her![]()
![angelic :angelic: :angelic:](/styles/default/xenforo/angelic.png)
![laughing002 :laughing002 :laughing002](/styles/default/xenforo/site_smilies/smiley-laughing002.gif)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror du har glemt å skrive opp Lenny92, @Attpåklatt1Lenny92 - 31 - B2 - Trondheim - 14. mai
Så mange fra trondheim her![]()
Ja jammen det har du rett i
Det er veldig fort gjort, så det er veldig forståelig at man ikke rekker å få med seg alt.Ja jammen det har du rett iBeklager, Lenny92
Nå er listen oppdatert. Veldig bra at dere passer litt på her for det er lett å glippe.
![]()
kjekt med flere fra moldeEndelig_babylykke - 32 - B2 - Molde - 13.mai (skriver meg forsiktig inn i terminlisten, som om det skal tvinge spiren til å sitte trygt)
Takk for fine ordDet er veldig fort gjort, så det er veldig forståelig at man ikke rekker å få med seg alt.Veldig glad for at noen tar initiativ og lager terminliste jeg. Og så fiin vår liste er!
Kanskje vi kan sette inn «
» eller «
» også, når de som vil finner ut hvem som bor i magen vet.
![]()
Haha null problem!Ja jammen det har du rett iBeklager, Lenny92
Nå er listen oppdatert. Veldig bra at dere passer litt på her for det er lett å glippe.
![]()
Gratulerer!! Såå hyggelig å se deg her inne!CanisBebis - 39 - B2 - Kanskje Bærum - 17.Mai
Lister meg forsiktig inn her… har to MA og en SA bak meg det siste året, senest SA i juli. Skulle starte opp med ivf neste syklus, men håper intenst at denne lille spiren sitter. 1-2-3, på det fjerde skal det skje?![]()
Ja— det varmer hjertet til en gammel korpsjente! (Men el var cd17, så tipper jeg får endret termin etter ul).Gratulerer!! Såå hyggelig å se deg her inne!Håper vi får være her begge to helt frem til mai. Så GØY med 17. mai termin!!
![]()
Har forresten oppdatert infoen min. Gikk litt fort i svingene1.mai - 25 (26 v/ bf) - B1 - Trondheim