Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser du har skrevet at termin er i mars… mener du mai eller april?E.T 88 - 35 - B1 - Kristiansand 31.mars
Har du førstemann født i juli 2022 du også? Så gøy!!Lenny92 - 31 - B2 - Trondheim - 14. mai
Så mange fra trondheim her
Det har jeg! Artig at vi begge er i to termingrupper sammen helt utenkelig for meg at lille jenta skal bli storesøsterHar du førstemann født i juli 2022 du også? Så gøy!!
Ja, jeg vet! Det har ikke gått opp for meg heller! Føler han egentlig er litt baby enda, haha. Sover dårlig om natta og fortsatt veldig glad i pupp. Men føler han plutselig ble så stor nå som han begynte å gå ute med sko. Da følte jeg plutselig tiden var inne for en baby til.Det har jeg! Artig at vi begge er i to termingrupper sammen helt utenkelig for meg at lille jenta skal bli storesøster
Det har jeg! Artig at vi begge er i to termingrupper sammen helt utenkelig for meg at lille jenta skal bli storesøster
Ja, jeg vet! Det har ikke gått opp for meg heller! Føler han egentlig er litt baby enda, haha. Sover dårlig om natta og fortsatt veldig glad i pupp. Men føler han plutselig ble så stor nå som han begynte å gå ute med sko. Da følte jeg plutselig tiden var inne for en baby til.
Så gøy!! Blir spennende å dele erfaringer underveis i svangerskapet og etterpå!Jeg har også en juli 22 Så gøy at vi er flere!
Termin 13 mai fra Molde her ogsåEndelig_babylykke - 32 - B2 - Molde - 13.mai (skriver meg forsiktig inn i terminlisten, som om det skal tvinge spiren til å sitte trygt )
Oj oj spennendeTermin 13 mai fra Molde her også