Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser du har skrevet at termin er i mars… mener du mai eller april?E.T 88 - 35 - B1 - Kristiansand 31.mars
Har du førstemann født i juli 2022 du også?Lenny92 - 31 - B2 - Trondheim - 14. mai
Så mange fra trondheim her![]()
Det har jeg! Artig at vi begge er i to termingrupper sammenHar du førstemann født i juli 2022 du også?Så gøy!!
Ja, jeg vet! Det har ikke gått opp for meg heller!Det har jeg! Artig at vi begge er i to termingrupper sammenhelt utenkelig for meg at lille jenta skal bli storesøster
![]()
Det har jeg! Artig at vi begge er i to termingrupper sammenhelt utenkelig for meg at lille jenta skal bli storesøster
![]()
Ja, jeg vet! Det har ikke gått opp for meg heller!Føler han egentlig er litt baby enda, haha. Sover dårlig om natta og fortsatt veldig glad i pupp.
Men føler han plutselig ble så stor nå som han begynte å gå ute med sko. Da følte jeg plutselig tiden var inne for en baby til.
![]()
![]()
Så gøy!!Jeg har også en juli 22Så gøy at vi er flere!
Termin 13 mai fra Molde her ogsåEndelig_babylykke - 32 - B2 - Molde - 13.mai (skriver meg forsiktig inn i terminlisten, som om det skal tvinge spiren til å sitte trygt)
Oj oj spennendeTermin 13 mai fra Molde her også![]()