✨Terminliste✨

MAL: brukernavn - alder - barn i rekken - fødested - termindato

Brukernavn: MarieL

Alder: 24 år

Barn nr: 2

Fødested: Ahus

Termin: Foreløpig 30.mars/1.april

MAL: brukernavn - alder - barn i rekken - fødested - termindato

Brukernavn: MarieL

Alder: 24 år

Barn nr: 2

Fødested: Ahus

Termin: Foreløpig 30.mars/1.april
Setter deg på 30. mars i første omgang, korriger meg om det er feil :)

Hei, lurer på om det skal ryddes litt i terminlisten?
CanisBebis, Happiness36, Nøttespire, Lyh og Minisjansen har mistet og kan antagelig fjernes?

Hei, lurer på om det skal ryddes litt i terminlisten?
CanisBebis, Happiness36, Nøttespire, Lyh og Minisjansen har mistet og kan antagelig fjernes?
De må selv be om å fjernes trodde jeg? At en står på terminlisten innebærer ikke automatisk tilgang til skjult forum. Slik er hvertfall praksisen i februargruppen :)

De må selv be om å fjernes trodde jeg? At en står på terminlisten innebærer ikke automatisk tilgang til skjult forum. Slik er hvertfall praksisen i februargruppen :)
Ok, tenkte siden de har takket for seg, så er det også åpenbart at de ikke har termin da det står heller.

Ok, tenkte siden de har takket for seg, så er det også åpenbart at de ikke har termin da det står heller.
Er med på den tankegangen. Forslag: hva med at du som tilgangsansvarlig oppretter en terminliste inne på skjult? Så kan denne på åpent være litt utdatert uten at det gjør noe også har du en oppdatert som du har full kontroll på inne på skjult :)

Er med på den tankegangen. Forslag: hva med at du som tilgangsansvarlig oppretter en terminliste inne på skjult? Så kan denne på åpent være litt utdatert uten at det gjør noe også har du en oppdatert som du har full kontroll på inne på skjult :)
Ja, det er jo forsovet bare å sette termin på tilgangslisten :)

Der har jeg dagens tidsfordriv :laughing002

Ja, det er jo forsovet bare å sette termin på tilgangslisten :)

Der har jeg dagens tidsfordriv :laughing002
Fikk brått latterkrampe da jeg så at jeg har skrevet "forsovet" i stedet for "forsåvidt". Hvem har forsovet seg? :laughing001 Skal ikke så mye til for en god latter om dagen, og heller ikke før gråten kommer. Kan jeg skylde alt sammen over på graviditeten?

Back
Topp