Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dato?Engkarse B6 38 år Møre og Romsdal
Setter deg på 30. mars i første omgang, korriger meg om det er feilMAL: brukernavn - alder - barn i rekken - fødested - termindato
Brukernavn: MarieL
Alder: 24 år
Barn nr: 2
Fødested: Ahus
Termin: Foreløpig 30.mars/1.april
Det går helt fint!Setter deg på 30. mars i første omgang, korriger meg om det er feil
Mener du ikke 29.03?Soha - 34 - b2 - SUS - 29.04
De må selv be om å fjernes trodde jeg? At en står på terminlisten innebærer ikke automatisk tilgang til skjult forum. Slik er hvertfall praksisen i februargruppenHei, lurer på om det skal ryddes litt i terminlisten?
CanisBebis, Happiness36, Nøttespire, Lyh og Minisjansen har mistet og kan antagelig fjernes?
Ok, tenkte siden de har takket for seg, så er det også åpenbart at de ikke har termin da det står heller.De må selv be om å fjernes trodde jeg? At en står på terminlisten innebærer ikke automatisk tilgang til skjult forum. Slik er hvertfall praksisen i februargruppen
Er med på den tankegangen. Forslag: hva med at du som tilgangsansvarlig oppretter en terminliste inne på skjult? Så kan denne på åpent være litt utdatert uten at det gjør noe også har du en oppdatert som du har full kontroll på inne på skjultOk, tenkte siden de har takket for seg, så er det også åpenbart at de ikke har termin da det står heller.
Ja, det er jo forsovet bare å sette termin på tilgangslistenEr med på den tankegangen. Forslag: hva med at du som tilgangsansvarlig oppretter en terminliste inne på skjult? Så kan denne på åpent være litt utdatert uten at det gjør noe også har du en oppdatert som du har full kontroll på inne på skjult
JoMener du ikke 29.03?
Fikk brått latterkrampe da jeg så at jeg har skrevet "forsovet" i stedet for "forsåvidt". Hvem har forsovet seg? Skal ikke så mye til for en god latter om dagen, og heller ikke før gråten kommer. Kan jeg skylde alt sammen over på graviditeten?Ja, det er jo forsovet bare å sette termin på tilgangslisten
Der har jeg dagens tidsfordriv