✨ Terminliste ✨

sv1sk1 - 30 - B1 (bonusson) - Arendal - Termin 31 januar 2024 :Heartred
 
Last edited:
mkd_92 - 30 - B2 - Drammen - 31/1

Får ulike termindatoer mellom 24-31 januar. Så tar den jeg stoler mest på også får jeg flytte på meg eventuelt:)
 
Kan bytte meg til 1. februar foreløpig, tror ikke det stemmer helt men det mener gynekologen :p
 
Rosa Mirabella - 37 - B6 - Haugesund - 23/1
 
Jeg kan tas av lista...

Var på ul i går, de fant et veldig veldig svakt bankende hjerte og utvikling som har stoppet opp rundt 6+0 når jeg burde vært 9+6 i dag. Blir tablettbehandling mandag hvis ikke kroppen ordner opp selv i løpet av helgen. :sorry::crybaby2
 
Jeg kan tas av lista...

Var på ul i går, de fant et veldig veldig svakt bankende hjerte og utvikling som har stoppet opp rundt 6+0 når jeg burde vært 9+6 i dag. Blir tablettbehandling mandag hvis ikke kroppen ordner opp selv i løpet av helgen. :sorry::crybaby2
Uff, så trist :sad010 Lykke til og håper du blir godt ivaretatt:Heartred
 
Jeg kan tas av lista...

Var på ul i går, de fant et veldig veldig svakt bankende hjerte og utvikling som har stoppet opp rundt 6+0 når jeg burde vært 9+6 i dag. Blir tablettbehandling mandag hvis ikke kroppen ordner opp selv i løpet av helgen. :sorry::crybaby2
Nei og nei:oops: Utrolig leit å høre!:sad015 Har du noen å snakke med/få støtte av rundt deg? :Heartred
 
Back
Topp