✨ Terminliste ✨

Carro_suss- 34- B2 - Eidsvoll - 31.01.24.
S
niker meg inn her fra februargruppen. Har vært på ultralyd i dag og fått beregnet termin 31.01.24☀️ (Hadde 02 feb) regner med det blir januat baby da første kom før termin
 
@Nilli88 mener å ha sett i desemberforumet at du også venter tvillinger? :D Tror vi er to stk her fra før som venter tvillinger (foruten deg). Også ser jeg på Januar-terminlista at terminen din er 1.januar. Men de kommer kanskje før den tid. Jeg har termin 16.januar men sannsynligvis blir de født tidligere eller igangsatt. Men vet ikke enda om det blir desember eller januar liksom. ;) Så er mest i januarforumet siden det var her jeg var først.
 
@Nilli88 mener å ha sett i desemberforumet at du også venter tvillinger? :D Tror vi er to stk her fra før som venter tvillinger (foruten deg). Også ser jeg på Januar-terminlista at terminen din er 1.januar. Men de kommer kanskje før den tid. Jeg har termin 16.januar men sannsynligvis blir de født tidligere eller igangsatt. Men vet ikke enda om det blir desember eller januar liksom. ;) Så er mest i januarforumet siden det var her jeg var først
Det stemmer! Jeg er litt her og der. Hadde i utgpunktet termin (etter mine beregninger) 07.01, men ble satt til 01.01 på en privat ul i uke 8 og så til 31.12. på tul. Så skal jeg på oul neste uke, så får kanskje den endelige datoen da. Men blir jo uansett i desember for min del men det kan jo faktisk bli desember på deg også ❤️ spennende!
 
Det stemmer! Jeg er litt her og der. Hadde i utgpunktet termin (etter mine beregninger) 07.01, men ble satt til 01.01 på en privat ul i uke 8 og så til 31.12. på tul. Så skal jeg på oul neste uke, så får kanskje den endelige datoen da. Men blir jo uansett i desember for min del men det kan jo faktisk bli desember på deg også ❤️ spennende!

Så spennende! Takk for at du svarte. Da skjønner jeg godt at du henger mer i desemberforumet enn januarforumet. Synes det er rart å omstille seg fra at jeg først beregnet termin til 21.januar, også ble det 16.januar etter TUL. Og sikkert ny dato etter OUL om 3 uker. Men skjønt det sånn at det er stor sjanse for at det blir desemberbarn. Vi som var brannsikre på at det skulle bli langt ut i januar. ;) Men sånn blir det nok ikke. :D
Håper det går fint med deg i svangerskapet ditt!
 
Så spennende! Takk for at du svarte. Da skjønner jeg godt at du henger mer i desemberforumet enn januarforumet. Synes det er rart å omstille seg fra at jeg først beregnet termin til 21.januar, også ble det 16.januar etter TUL. Og sikkert ny dato etter OUL om 3 uker. Men skjønt det sånn at det er stor sjanse for at det blir desemberbarn. Vi som var brannsikre på at det skulle bli langt ut i januar. ;) Men sånn blir det nok ikke. :D
Håper det går fint med deg i svangerskapet ditt!
Samme til deg også! Kjekt å snakke med flere tvillingventende! Det er litt rart ja. Jeg har bikka 18 uker nå og tenker jeg er halvveis nå, så det er jo litt fint da. :) Spennende å følge med! Du får snike deg inn i tvillinggruppa i desember også, bare koselig, vi er ikke så mange. Er det flere i januar? Her går det bedre nå iallefall. Har vært megadårlig siden uke 6:( men synes de to siste ukene harr vært mye bedre, nå er det litt mer smerteri bekken/symfyse og generelt litt sliten. Men alt er bedre enn kvalme og oppkast akkurat nå:hilarious::dead: Hvordan har formen din vært?
 
Samme til deg også! Kjekt å snakke med flere tvillingventende! Det er litt rart ja. Jeg har bikka 18 uker nå og tenker jeg er halvveis nå, så det er jo litt fint da. :) Spennende å følge med! Du får snike deg inn i tvillinggruppa i desember også, bare koselig, vi er ikke så mange. Er det flere i januar? Her går det bedre nå iallefall. Har vært megadårlig siden uke 6:( men synes de to siste ukene harr vært mye bedre, nå er det litt mer smerteri bekken/symfyse og generelt litt sliten. Men alt er bedre enn kvalme og oppkast akkurat nå:hilarious::dead: Hvordan har formen din vært?

Tusen takk! Skal snike litt i desembergruppa ja. :D Av andre med tvillinger i januarforumet tror jeg det er @Juliedu
Så kjipt at formen din har vært så dårlig siden uke 6. Må være en liten lettelse at den har vært bedre siste par ukene. Håper det varer og at smertene ikke øker for mye.
Ja tenk snart er jeg også halvveis. Om 1-2 uker ca. :D Rart å tenke på.
Formen har vært varierende. De første ukene mye kvalm og trøtt. Så etter hvert avtakende kvalme, men hodepine, tungpust av selv lette ting, svimmelhet og mer behov for hvile. Så er blitt 30% sykmeldt nå og tenker ha litt kortere arbeidsdager. (Hvis det lar seg gjøre da..) :)
 
Back
Topp