Gikk det ikke veien?Jeg må dessverre slettes
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gikk det ikke veien?Jeg må dessverre slettes
Nei, mista 11+4 :-(Gikk det ikke veien?
Ååh så trist Styrkeklemmer til degNei, mista 11+4 :-(
TakkÅåh så trist Styrkeklemmer til deg
Skreiv B3&4 jeg, ok? Grattis med tvillingerKan endre fra 21.januar til 16.januar. Og at det er tvillinger!
Ja helt i orden! Tusen takk!!Skreiv B3&4 jeg, ok? Grattis med tvillinger
Har du en termindato?H-40517292 - 38 - 1 - Bergen -
Beklager 17. JanuarHar du en termindato?
Det stemmer! Jeg er litt her og der. Hadde i utgpunktet termin (etter mine beregninger) 07.01, men ble satt til 01.01 på en privat ul i uke 8 og så til 31.12. på tul. Så skal jeg på oul neste uke, så får kanskje den endelige datoen da. Men blir jo uansett i desember for min del men det kan jo faktisk bli desember på deg også spennende!@Nilli88 mener å ha sett i desemberforumet at du også venter tvillinger? Tror vi er to stk her fra før som venter tvillinger (foruten deg). Også ser jeg på Januar-terminlista at terminen din er 1.januar. Men de kommer kanskje før den tid. Jeg har termin 16.januar men sannsynligvis blir de født tidligere eller igangsatt. Men vet ikke enda om det blir desember eller januar liksom. Så er mest i januarforumet siden det var her jeg var først
Det stemmer! Jeg er litt her og der. Hadde i utgpunktet termin (etter mine beregninger) 07.01, men ble satt til 01.01 på en privat ul i uke 8 og så til 31.12. på tul. Så skal jeg på oul neste uke, så får kanskje den endelige datoen da. Men blir jo uansett i desember for min del men det kan jo faktisk bli desember på deg også spennende!
Samme til deg også! Kjekt å snakke med flere tvillingventende! Det er litt rart ja. Jeg har bikka 18 uker nå og tenker jeg er halvveis nå, så det er jo litt fint da. Spennende å følge med! Du får snike deg inn i tvillinggruppa i desember også, bare koselig, vi er ikke så mange. Er det flere i januar? Her går det bedre nå iallefall. Har vært megadårlig siden uke 6 men synes de to siste ukene harr vært mye bedre, nå er det litt mer smerteri bekken/symfyse og generelt litt sliten. Men alt er bedre enn kvalme og oppkast akkurat nå Hvordan har formen din vært?Så spennende! Takk for at du svarte. Da skjønner jeg godt at du henger mer i desemberforumet enn januarforumet. Synes det er rart å omstille seg fra at jeg først beregnet termin til 21.januar, også ble det 16.januar etter TUL. Og sikkert ny dato etter OUL om 3 uker. Men skjønt det sånn at det er stor sjanse for at det blir desemberbarn. Vi som var brannsikre på at det skulle bli langt ut i januar. Men sånn blir det nok ikke.
Håper det går fint med deg i svangerskapet ditt!
Samme til deg også! Kjekt å snakke med flere tvillingventende! Det er litt rart ja. Jeg har bikka 18 uker nå og tenker jeg er halvveis nå, så det er jo litt fint da. Spennende å følge med! Du får snike deg inn i tvillinggruppa i desember også, bare koselig, vi er ikke så mange. Er det flere i januar? Her går det bedre nå iallefall. Har vært megadårlig siden uke 6 men synes de to siste ukene harr vært mye bedre, nå er det litt mer smerteri bekken/symfyse og generelt litt sliten. Men alt er bedre enn kvalme og oppkast akkurat nå Hvordan har formen din vært?