✨ IKM uke 4 ❤️

Oi, det er tidlig! Spennende!
Følger spent med på testene dine nå og syns nå det var litt skygge på et par av de idag og:woot::Heartred

Jeg testet idag, tenker å teste igjen på fredag også hver dag etter det for da vil det være lett å se hvis det blir stigning på testene :shy:

Har lest flere eksempler på kvalme en god stund før positiv test i hyperemesis gruppa, så det er nok ikke så uvanlig for oss med hyperemesis.
Jeg har opplevd å være litt kvalm her og der fra 5/6 dpo, også slår det ordentlig inn med oppkast x fler uti uke 4..

Ja, var veldig tidlig, aldri testet så tidlig hverken før eller etter igjen❤️ 6 dpo er ennå veldig tidlig. Gleder meg til du tester igjen. Ja, den kvalmen er helt sinnsyk:hungover::bored: slår gjerne ut i full blomst 5+0 her med oppkast utallige ganger i døgnet og sengeliggende. Forrige gang med E varte det til uke26-27:-/ hvor lenge har du hatt det?

Hei dere! Jeg trenger hjelp til å tolke eggløsningstester, har ikke så mye erfaring med sånne tester. Skulle egentlig ha eggløsning 11/12. januar, men manglet tegn og testet negativt. Så tenkte jeg ikke fikk eggløsning eller at jeg hadde gått glipp av det på et vis. Men så tok jeg en test i dag, og den ser jo nesten positiv ut. Eller?

Ja, den ser neeesten positiv ut, den❤️

Det må være lov å håpe:love7men jeg liker ikke følelsen :bored:

Nei, den ser jeg. Men har gjerne hatt sånne smerter/murringer i førsten av mine graviditeter❤️

Da var vi igang med skyggene igjen:shifty: og testetøsen greier jeg ikke å tøyle, altså:hilarious:
20230118_111555.jpg

Neeei, det går da ikke ann :bored: håper det var tull med testen:smiley-angelic001:hungover: har jo sett de andre testene dine med streker på❤️
Håper jo det, men har ikke helt troen:sorry: Men nå skal jeg vente og se om tr dukker opp, så får jeg heller ta en test dersom det plutselig ikke skulle skje. Neste mnd dropper jeg alt av testing, orker ikke dette..

Ja, var veldig tidlig, aldri testet så tidlig hverken før eller etter igjen❤️ 6 dpo er ennå veldig tidlig. Gleder meg til du tester igjen. Ja, den kvalmen er helt sinnsyk:hungover::bored: slår gjerne ut i full blomst 5+0 her med oppkast utallige ganger i døgnet og sengeliggende. Forrige gang med E varte det til uke26-27:-/ hvor lenge har du hatt det?

Testen min idag var sterkere enn for 3 dager siden, men regner med det bare er tilfeldig og pga fargestoff eller et eller annet siden jeg bare er 6 dpo ca.

Den intense kvalmen pleier å vare til rundt 26/27 her og, da har jeg vel kunnet slutte med zofran, men jeg har pleid å være mye svimmel og besvime en del mot slutten og det pleier å ta over rundt den tiden og vare veien ut:arghh:

Hei hei alle! 39 år, ønsker! to ❤️.. Jenta vår er 2 år og 4 md...... Og! tror jeg i dag 11 dpo er ganske sikker på strek, for den er sterkere enn i går... Iiih. kan sende progresjon bilde fra i går. Og tok en test i stad som var enda sterkere og tydelig rosa (make sure strimler er jeg veldig fornøyd med, fås på meny blat annet)

Forrige gang jeg var gravid, med jenta vår, ble testen også tydelig sterkere 11 dpo.. så er jo et godt tegn. håper testene blir sterkere og sterkere :))

må dele det et eller annet sted. Helt rar følelse for i min alder hadde jeg halveis innstilt meg på at det ikke skulle gå. men ikke helt sikkert enda selvfølgelig.. og ting kan skje... men oppmuntrende å i det hele tatt se to streker også synes jeg, viser at vi kan. Mannen er heldigvis to år yngre som hjelper på siden vi begynte med prøvingen på å få barn litt sent.

Det som aller først var et tegn for meg denne gangen var at jeg våknet med så tørr munn 8 dpo og 9 dpo, og var så varm om natten. noe som er uvanlig for meg. måtte Google og fant ut tørr munn kunne være et symptom.

Heier på dere alle :-)

Vedlegg

• IMG_20230118_030730.jpg
    IMG_20230118_030730.jpg
    2,8 MB · Visninger: 100
ps vi har prøvd ca et år aktivt og brukte ivf til slutt, som vi også måtte forrige gang. Hedige dere som klarer det på naturlig vis, men så takknemlig for muligheten for ivf. Hvis dette går så har jeg blitt gravid på første forsøk med ferskforsøk på ivf, altså ikke med frosne embryo. Satte inn to embryo ca januar og Februar i fjor og ble så skuffet av negativt da..og har flyttet i mellomtiden så tok litt tid å bygge opp nerver til mer ivf. men nå er jeg så glad vi gjorde det.. om dette holder.. tenk om jenta mi skal få bli a toresøster.. wow

Vedlegg

• IMG_20230118_130354.jpg
    IMG_20230118_130354.jpg
    602,5 KB · Visninger: 70
Hei hei alle! 39 år, ønsker! to ❤️.. Jenta vår er 2 år og 4 md...... Og! tror jeg i dag 11 dpo er ganske sikker på strek, for den er sterkere enn i går... Iiih. kan sende progresjon bilde fra i går. Og tok en test i stad som var enda sterkere og tydelig rosa (make sure strimler er jeg veldig fornøyd med, fås på meny blat annet)

Forrige gang jeg var gravid, med jenta vår, ble testen også tydelig sterkere 11 dpo.. så er jo et godt tegn. håper testene blir sterkere og sterkere :))

må dele det et eller annet sted. Helt rar følelse for i min alder hadde jeg halveis innstilt meg på at det ikke skulle gå. men ikke helt sikkert enda selvfølgelig.. og ting kan skje... men oppmuntrende å i det hele tatt se to streker også synes jeg, viser at vi kan. Mannen er heldigvis to år yngre som hjelper på siden vi begynte med prøvingen på å få barn litt sent.

Det som aller først var et tegn for meg denne gangen var at jeg våknet med så tørr munn 8 dpo og 9 dpo, og var så varm om natten. noe som er uvanlig for meg. måtte Google og fant ut tørr munn kunne være et symptom.

Heier på dere alle :)
Gratulera :woot:

Back
Topp