Sitter her og holder på å sovne selv.
Ops, jeg bør også skrive timer..
Mykje å gjøre og all for lite tid til leggetid/midnatt. Velg det som kommer først
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sitter her og holder på å sovne selv.
Ops, jeg bør også skrive timer..
Skrive timer tar bare 2 minutter, gjort det nå...Mykje å gjøre og all for lite tid til leggetid/midnatt. Velg det som kommer først![]()
Det går fintCa 10![]()
Mangler du noen også?Det går fint![]()
Men gøy å vinne likevelJa ikkje stress detMen premien trenger eg ikkje
![]()
Ja, ligger på 961innlegg på lista. Aner du hvor ofte den blir oppdatert?Mangler du noen også?
Den blir oppdatert hver 4. time.Ja, ligger på 961innlegg på lista. Aner du hvor ofte den blir oppdatert?![]()
Okey, men da har jeg ikke peiling på hva jeg havner på ved midnattDen blir oppdatert hver 4. time.
Derfor jeg alltid ender måneden på rundt total-tall, da vet jeg til et hvert tidspunkt hvor mange innlegg jeg har

Men gøy å vinne likevel![]()
Da er det bare å krysse fingreneOkey, men da har jeg ikke peiling på hva jeg havner på ved midnatt![]()
Så snilt.Har ein nabo som venter i juni, hun kan få den![]()
Får gjøre detDa er det bare å krysse fingrene![]()
Snakkes i maiDa her jeg rundt tall og takker for meg for denne måneden![]()
Annenhver time er detJa, ligger på 961innlegg på lista. Aner du hvor ofte den blir oppdatert?![]()
Sees neste mndDa her jeg rundt tall og takker for meg for denne måneden![]()
Så at den nettopp ble oppdatert, manglet 4innlegg da. 2stk nåAnnenhver time er det