Ikke noe greit for demO plages veldig av pollen. S har fått påvist uvi og mistenker reflux.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke noe greit for demO plages veldig av pollen. S har fått påvist uvi og mistenker reflux.
Har dere stående tørkestativ med snor ute? Eller tar dere ut og inn? Det er jo det beste å tørke klær i solen![]()
Nei er ikke det gittIkke noe greit for dem![]()
Ha en fin jobbkvelfNei, får vel tuste avgårde til jobbidag har vært en dag der jeg bare venter på at klokka skal gå, så jeg kan komme meg på jobb
![]()
Er ikke klart å komme meg ut av møtet enda jegOg så spillkveld, så var knapt heimom![]()
Så lurtNei er ikke det gittmen stor sett fornøyde og smilende. Nå skal jeg notere ned plagene til S over en tid før neste time.
Det skjønner jeg, tenker det sammeEg flytter inn og ut tørkestativ. Eg skulle gjerne hatt i hagen.
Så braMykje skryt av gutten min på foreldresamtale i dag![]()
Er ikke klart å komme meg ut av møtet enda jeg
Ser det flott været ut gjennom vinduet

Jo, men hadde det vært helg så hadde jeg heller ikke vært i BergenDet er typisk at det kommer værforandring i midten av uka.
Jo, men hadde det vært helg så hadde jeg heller ikke vært i Bergen![]()
Det har vært tekniske problemer.Babyverden har vert umulig i dag altso..... Eg har kun fått feilmld![]()
Det har vært tekniske problemer.
Ja. Forumet lå nede fra 21 igår til nåTypisk det... Men dei fiksa det no fort