Du er tilgittBeklager mitt ekstreme fravær den siste tiden, men mye å gjøre på jobb, og når jeg først har tid til å sitte ned så leser jeg til eksamen som nærmer seg....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du er tilgittBeklager mitt ekstreme fravær den siste tiden, men mye å gjøre på jobb, og når jeg først har tid til å sitte ned så leser jeg til eksamen som nærmer seg....
God bedringJuhu..
Rart jeg ikke er meg selv i dag.
Ekstremspredning av bjørkepollen i dag![]()
Lykke til med spiringensukkererter i all hovedsak og plantet jordbærplanter... Jeg strødde ut litt gressløk i et hjørne og litt salat i et annet.
Ja, og ringblomst i blomsterbedet. Minner meg på at jeg skal så et par sånne inne så jeg vet hva jeg ser etter når jeg luker....
Det pleier jo detSankes det innlegg nå i innspurten?
HahaSjekket nettopp topp 100, og hjelpe meg så mange innlegg jeg mangler, nesten så jeg må ansette en sekretær![]()
Har eksamenssamling 7.-9. mai.Du skal ha eksamen? Kor lang tid har du hatt på pugging?
Så gøy for barna daKorpset har øvingshelg. Dvs, taco og film og lekbo kveld og øving i morgen. Min sønn spiller og jeg er styreleder.
Veldig glad mitt fly på søndag er irskObs, SAS streiker visst...
Bra flyet jeg skal ta på søndag er inspirert av Rudolf og har rød nese![]()
Mangler over 200 selvUsj da, mangler 200 innlegg![]()
Er ikke så galt med Norwegian heller.Veldig glad mitt fly på søndag er irsk![]()
Så deilig daBle visst en ørliten treningstur....
Var noe jeg trengte i butikken, og det har de bare på Meny, ikke på Kiwi som er nærmest
DU mangler, hva skjer?Mangler over 200 selv![]()
God nattGod natt. Nå har jeg forlatt gjengen på skolen og sendt min mann nattevakten bort der. Så jeg er hjemme med jentene som sover og drar bort med dem til frokost så får han hjem og sove
Litt trist hvor fort det gårUff, ja...
Har du prøvd med lettere fysisk aktivitet når ryggen er vond.Så deilig da
En uke siden sist trening her...påsketur og ryggvondt..
Fortsatt noen dager igjenKommer ikkje med eg![]()
Alltid godt med litt varme jaNei klar for mildere vær, enn om snøen forsvann fortere i år enn i fjor.
PrivatEr ikke så galt med Norwegian heller.
Jobb eller privat?
Laaaangt nede på lista gittDU mangler, hva skjer?