⚘ Apriltråden ⚘

God natt. Nå har jeg forlatt gjengen på skolen og sendt min mann nattevakten bort der. Så jeg er hjemme med jentene som sover og drar bort med dem til frokost så får han hjem og sove

God natt. Nå har jeg forlatt gjengen på skolen og sendt min mann nattevakten bort der. Så jeg er hjemme med jentene som sover og drar bort med dem til frokost så får han hjem og sove
Hva skjer på skolen?

Puh, nå har jeg bakt rundstykker, rydda i huset, vasket ned hele badet, tatt dusjsluket som jeg har prokrastinert i FIRE MÅNEDER (lol) - selvfølgelig gjør jeg det 1 dag før mannen kommer hjem... :p Vasket gulv i hele 1 etasje. Eneste jeg ikke har fått gjort er å vaske bilen innvendig, men det har han sagt at han tilgir meg for. Vaskemaskinen jobber iherdig, føler jeg ligger 1 helt døgn etter hva jeg skulle burde og burde ha gjort... Men men. HAN KOMMER HJEM OM 15 TIMER!!!! :D
Flink du har vært:D

Hehe, er da ingen problem å vaske dem. Aldri skjønt helt hvorfor det hauses så opp. Har vasket og strøket min selv siden jeg var 16 :)
Er vel mamma som har hauset det opp hvor vanskelig det er her:P er nok ikke det.. Men hun liker å ha ansvaret for den oppgaven;)

Back
Topp