Krysser fingre for detEg håpar at eg kan bruka sommaren på den nye sjefen som skal bli født i staden for å bekymra meg for vêret og fôret til dyra dette året.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingre for detEg håpar at eg kan bruka sommaren på den nye sjefen som skal bli født i staden for å bekymra meg for vêret og fôret til dyra dette året.
Hva skjer på skolen?God natt. Nå har jeg forlatt gjengen på skolen og sendt min mann nattevakten bort der. Så jeg er hjemme med jentene som sover og drar bort med dem til frokost så får han hjem og sove
Så flink hun erIngen uhell i bhg på frøkna idag heller, hun er så flink til å gå på do/pottekommer rett hjem, og må sette seg på potta, sier hun
![]()
Goood helgVært i kiosken og ordnet litt, nå er det heeeelg
Flink du har værtPuh, nå har jeg bakt rundstykker, rydda i huset, vasket ned hele badet, tatt dusjsluket som jeg har prokrastinert i FIRE MÅNEDER (lol) - selvfølgelig gjør jeg det 1 dag før mannen kommer hjem...Vasket gulv i hele 1 etasje. Eneste jeg ikke har fått gjort er å vaske bilen innvendig, men det har han sagt at han tilgir meg for. Vaskemaskinen jobber iherdig, føler jeg ligger 1 helt døgn etter hva jeg skulle burde og burde ha gjort... Men men. HAN KOMMER HJEM OM 15 TIMER!!!!
![]()
Vips var april borte ogsåGod morgen! Siste helg i april![]()
Uff, ja...Vips var april borte også![]()
God kveldGod morgen
Klar til mai her og i går fekk eg prøvd på ungene sine festdrakter, dei holder eit år til![]()
Vi kommer nok i mål som vanligTror jeg bare mangler en tråd. Men mange innlegg.
Ja jeg må nok detLurt å lære seg![]()
Travelt her ogsåJa må starte tråder jeg også. Men rekker aldri alle innleggene uansett. Så det får være som det er. Har så masse å gjøre fortiden, så da blir det sånn.
God kveld
Synes april kan vare litt lenger jeg![]()
Er vel mamma som har hauset det opp hvor vanskelig det er herHehe, er da ingen problem å vaske dem. Aldri skjønt helt hvorfor det hauses så opp. Har vasket og strøket min selv siden jeg var 16![]()
Lenger april = mer lesetid.God kveld
Synes april kan vare litt lenger jeg![]()
Lenger april = mer lesetid.
Syns det høres perfekt ut, jeg![]()
Kos degGod morgen
Må pakke , lufte hund, vaske, hente kengubarnet å så reiser jeg
Hva skjer på skolen?
Gjør vel det.Vi kommer nok i mål som vanlig![]()