⚘ Apriltråden ⚘

God morgen
Vondt i hele kroppen , kanskje ikke så rart med all bæring og løfting siste dagene ,må i kiosken i dag også å fikse resten.
Etter i kveld er det helg , i morgen reiser jeg til Oslo på hotell :)
Kjekt med Oslo og hotell :)

Nei ikke i forhold ti bassenget men sola
Finnes telt til små barn som de kan være i
Vi hadde uv-telt, men hjelper ikke stort når ungen drar seg avsted :p da var det enklere å være inne rett og slett :) hadde vi fått fjorårets sommer iår så hadde det vært mye enklere :happy:

Det er klart at man ikke ønsker å presentere seg som bonde og si noe slikt som du tenker, i et slikt kommentarfelt. Det sier jo seg selv.

Les andre kommentarfelt om andre ting, da skal du også få noe å grøsse over. Man finner slike ekstremister overalt i slike kommentarfelt. De som kommenterer der er ikke nødvendigvis normalen,slik det virker som om du tror ("selvsagt finnes det unntak").

Nei, slike kommentarfelt er på trynet.. Kan virkelig ikke ta slike som sitter og spyr opp kommentarer seriøst, og får heller la være å kommentere hvis man ikke tåler å bli kalt ting.

Sliter litt med å holde meg saklig nå da du provoserer meg litt nå med dømming av alle bønder :nailbiting:

Ja, jeg er fullt klar over kommentarfeltene i diverse saker. Men det stopper jo ikke konkrete saker fra å havne på nationen.no - hvor jeg tenker "leser jeg resett.no?" eller "leser jeg document.no?". Det er helt hinsides sinnsykt hva som noen ganger framstilles. Og ikke minst hva Senterpartiet fremmer:

Screenshot 2019-04-25 at 21.31.44.png

I tillegg ønsker de jakt på alle rovdyr med scooter, helikopter og drone: https://www.nationen.no/politikk/senterpartiet-vil-ha-ulvejakt-med-helikopter-og-scooter/ - feigt som f***

Og i tillegg til å forhellige pelsdyrnæringen - så er de pinademeg det eneste partiet som er for at elefanter skal holdes i sirkus i Norge også. Et gjennomsyra 101% "ANTI DYR" og "ANTI SKOG", fullstendig i mot strømmen hva gjelder forskningsresultater. De går i mot det vitenskapen sier, og sier "vi er viktigere og står over naturvitenskap". Det er noe fundamentalt forferdelig med denne holdningen, og når noen sier "jeg bryr meg ikke en døyt om det du bryr deg om. Faktisk vil jeg bare VONDT mot det du bryr deg om" --- så får jeg tendenser til å ville de folkene vondt. For det er helt hjerteknusende hva de fremmer og står for :sad015

I tillegg vil de forøvrig beskatte skog enda mer, i stedet for å bevare nasjonalparker og urørt urskog - så ønsker de økning i skogsarbeid. De vil ikke verne myr, og mener landbruk er viktigere enn unike myrlandskaper som er hus og hjem til unike dyrearter i Norge. Jeg kunne fortsatt i det uendelige, men de stikker så mange kniver i ryggen min, som de vrir og vender på, at det beklagelig vis er slik at jeg får et veldig veldig negativt bilde av landbruket i Norge. Og det bildet, har de skapt helt selv. Jeg hadde aldri en gang kunnet fantasert meg fram til noe sånn om jeg ville sverte noen, det er bare for ondskapsfullt og virkelighetsfjernt til å en gang oppstå spontant i hjernen min!:scared001

Puh, nå har jeg bakt rundstykker, rydda i huset, vasket ned hele badet, tatt dusjsluket som jeg har prokrastinert i FIRE MÅNEDER (lol) - selvfølgelig gjør jeg det 1 dag før mannen kommer hjem... :p Vasket gulv i hele 1 etasje. Eneste jeg ikke har fått gjort er å vaske bilen innvendig, men det har han sagt at han tilgir meg for. Vaskemaskinen jobber iherdig, føler jeg ligger 1 helt døgn etter hva jeg skulle burde og burde ha gjort... Men men. HAN KOMMER HJEM OM 15 TIMER!!!! :D

Back
Topp