Kjekt med Oslo og hotellGod morgen
Vondt i hele kroppen , kanskje ikke så rart med all bæring og løfting siste dagene ,må i kiosken i dag også å fikse resten.
Etter i kveld er det helg , i morgen reiser jeg til Oslo på hotell![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kjekt med Oslo og hotellGod morgen
Vondt i hele kroppen , kanskje ikke så rart med all bæring og løfting siste dagene ,må i kiosken i dag også å fikse resten.
Etter i kveld er det helg , i morgen reiser jeg til Oslo på hotell![]()
Sant detDet har regna i Bergen i natt og litt i dag også, det var nødvendig for vegetasjon og brannfare.
Gratiss med frøknaTakk![]()
Så braIngen uhell i bhg på frøkna idag heller, hun er så flink til å gå på do/pottekommer rett hjem, og må sette seg på potta, sier hun
![]()
TakkGratiss med frøkna

Og nå bæsjet hun nettopp på do (stor bragd, da hun strever med litt hard mage)Så bra![]()
*Du er ikke alene om detOg nå bæsjet hun nettopp på do (stor bragd, da hun strever med litt hard mage)*Jepp, en av de mammaene som snakker stolt om bæsjen til barna
*
Jeg også.Du er ikke alene om det![]()
Godt at vi er flereJeg også.
JavelKommer ann på tomta![]()
Det blir detKjekt med Oslo og hotell![]()
Vi har ikke noe sted på vår tomt som det alltid er skyggeJavel![]()

Nei men man kan lage til , kjøpe et telt feksVi har ikke noe sted på vår tomt som det alltid er skygge![]()
Tenker du paviljong? Trodde du tenkte skygge ifht bassengetNei men man kan lage til , kjøpe et telt feks
Nei ikke i forhold ti bassenget men solaTenker du paviljong? Trodde du tenkte skygge ifht bassenget![]()
Vi hadde uv-telt, men hjelper ikke stort når ungen drar seg avstedNei ikke i forhold ti bassenget men sola
Finnes telt til små barn som de kan være i

Det er klart at man ikke ønsker å presentere seg som bonde og si noe slikt som du tenker, i et slikt kommentarfelt. Det sier jo seg selv.
Les andre kommentarfelt om andre ting, da skal du også få noe å grøsse over. Man finner slike ekstremister overalt i slike kommentarfelt. De som kommenterer der er ikke nødvendigvis normalen,slik det virker som om du tror ("selvsagt finnes det unntak").
Nei, slike kommentarfelt er på trynet.. Kan virkelig ikke ta slike som sitter og spyr opp kommentarer seriøst, og får heller la være å kommentere hvis man ikke tåler å bli kalt ting.
Sliter litt med å holde meg saklig nå da du provoserer meg litt nå med dømming av alle bønder![]()