Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei. Jeg spiller ikke. Men jeg er, i alle fall på papiret, styreleder for skolekorpset. Min meget dyktige nestleder har spilt i koprs siden hun var jentunge og leder voksenkorpset så derfor vil hun ikke være leder, men hun hjelper meg mye.
Min sønn på 10,5 spiller. Han begynte som aspirant når han begynte i 3. Og han går altså nå i 5. Mellomste går i 2. og begynner trolig som aspirant til høsten.
Jupp det stemmerGod morgen! Siste helg i april![]()
Jeg har en tendens til å kjøpe dem for store også legger mamma dem opp. Yngste arver etter mellomste og det var et litt stort sprang mellom den første og den andre. Den første hadde mellomste et år for lenge, men hun var lita og tynn så det gikk. Yngste er ikke så lang men hun er mer normalvektig så hun trekker faktisk noe i tykkelsen også og kunne slett ikke ha den første i fjor så da la mamma den andre opp ganske mye.
Den nye til mellomste er 9-10 år, hun er 8 men mulig vi ikke må gjøre så mye med den. Eldste er 10, hans er 11-12 men det er stort sett bare å forkorte selene på den da. Jeg kunne ikke kjøpe 11-12 til mellomste ikke pga lengde, den kunne vi lagt opp, men hun er fortsatt undervektig og rett mager og derved ikke stort tykkere rundt brystet enn søstra på 3. 11-12 er laget for jenter som begynner å utvikle seg litt. Hun er langt derfra.
Jeg må prøve dressen på min å s om den passer fortsatt ellers må vi kjøpe nyJeg har kjøpt nye til to av tre unger i påskeferien, den yngste sin måtte bare legges ned ca halvparten av det den var lagt opp i fjor. Så hun har den sikkert neste år også.
Her skal det regne mye , så mulig dugnad blir flyttetGod morgen.
Universet er visst litt på lag med meg i dag, regnet som var varslet i morgen, altså når jeg har organisert øvingshelg for korpset, er flyttet til mai. Da skal det derimot regne i flere dager og bli relativt utrivelige temperaturer så det får vi ta når det kommer Enda mange herlige aprildager med sommertempereratur igjen
Første bilde med firkantede perler, kjempegøy![]()
Hehe, er da ingen problem å vaske dem. Aldri skjønt helt hvorfor det hauses så opp. Har vasket og strøket min selv siden jeg var 16![]()
Tenker du øret på Mikke?Hvordan kan du perle runde buer med firkanta perler?![]()
Min sønn begynner nok og til høsten. Men på trommer. Han har rytmen iallefall![]()
Gøy
Min eldste spiller fløyte, og mellomste hun klarer ikke bestemme seg mellom fløyte, klarinett eller kornett
Tenker du øret på Mikke?![]()
Tenker du øret på Mikke?![]()
Det er ikkje lett dette nei. Eg burde forkorte selene på yngste men passer bedre enn i fjor. Må ha bunadsko til begge og det hjelper godt på at dei ikkje trenger nye drakter i år.
Her er valget kornett eller trommer for yngste. Det går fint for meg![]()
Ok, her er hele spekteret for alle som begynner. Men da har dere trolig bre messingblås, ikke treblås i korpset da. Å gå fra konrett til trompet eller horn eller baryton eller tuba er jo de samme knappene så det er greit, men fløyte, klarinett og saksofon har jo helt andre fingergrep.
Ja og generelt der det går fra svart til hudfarget, alt er jo buet![]()
Det bare blir slik etter hvordan mønsteret er lagdØre, øye, hele ansiktet?
Trur dei har alt men delt inn i alderstrinn. Dei er kåra til Norges beste.