⚘ Apriltråden ⚘

3 natta med frøkna på eget rom, hurra!

3 natta med frøkna på eget rom, hurra!

Så bra.

Vi må gjøre en jobb, tømme et rom, eller to, bytte om på hvem som har hva, for at lillemor skal få eget rom. Så hun legges i sengen sin, og i løpet av matter havner hun er par meter til siden, ofte uten at jeg merker det har hun krabbet opp i senga vår.

Det er helt absurd at det enda er en uke igjen av april. APRIL. Også er det 14-15 grader før klokka er halv åtte. Det hadde vært gode tegn til en flott dag i juli det

God morgen
Vondt i hele kroppen , kanskje ikke så rart med all bæring og løfting siste dagene ,må i kiosken i dag også å fikse resten.
Etter i kveld er det helg , i morgen reiser jeg til Oslo på hotell :)

Mornings, alt for stressende dag... hulk. Mannen vekker meg kl 06 med telefon om at flyet hans er kansellert. Jeg har stressa som f.... og styra med ombooking og telefoner til flyselskap, viser seg at billetten er ok allikevel (?!?!) - skjønner ingen ting :p Men KLM sa alt var ok så da satser vi på det!

Mornings, alt for stressende dag... hulk. Mannen vekker meg kl 06 med telefon om at flyet hans er kansellert. Jeg har stressa som f.... og styra med ombooking og telefoner til flyselskap, viser seg at billetten er ok allikevel (?!?!) - skjønner ingen ting :p Men KLM sa alt var ok så da satser vi på det!

Stress!

Det har regna i Bergen i natt og litt i dag også, det var nødvendig for vegetasjon og brannfare.

Det har regna i Bergen i natt og litt i dag også, det var nødvendig for vegetasjon og brannfare.

Her skal det begynne å regne på lørdag. Kunne det ikke ventet til søndag? eller lørdag kveld? Lørdag har jeg organisert marsjeringsøvelse for korpset...

Her skal det begynne å regne på lørdag. Kunne det ikke ventet til søndag? eller lørdag kveld? Lørdag har jeg organisert marsjeringsøvelse for korpset...

Det er jo slik det virka, den dagen me virkelig ønsker oss sol, så blir det regn..

Det er jo slik det virka, den dagen me virkelig ønsker oss sol, så blir det regn..

Stabil med 20 grader og sol i ei uke, og så regn den dagen jeg trenger opphold. Klassisk

Back
Topp