~Ønskebarn17&19
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Desemberlykke2017
Julegavene 2019
3 natta med frøkna på eget rom, hurra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
3 natta med frøkna på eget rom, hurra!
Har hørt rykter om det, men for meg spiller det ikke så stor rolle, liker ikke å bruke paraply
Hipp hurra for frøkna vår som er 3år idagmon tro hvor tiden blir av
![]()
Mornings, alt for stressende dag... hulk. Mannen vekker meg kl 06 med telefon om at flyet hans er kansellert. Jeg har stressa som f.... og styra med ombooking og telefoner til flyselskap, viser seg at billetten er ok allikevel (?!?!) - skjønner ingen tingMen KLM sa alt var ok så da satser vi på det!
Hipp hurra for frøkna vår som er 3år idagmon tro hvor tiden blir av
![]()
Stress!
Håper det ordner seg nå daJeg var nesten på gråten.... Nå har jeg ventet siden 14. Desember. Motgang er vanskelig å takle med tynnslitt tålmodighet![]()
Håper det ordner seg nå da
Det har regna i Bergen i natt og litt i dag også, det var nødvendig for vegetasjon og brannfare.
Her skal det begynne å regne på lørdag. Kunne det ikke ventet til søndag? eller lørdag kveld? Lørdag har jeg organisert marsjeringsøvelse for korpset...
Det er jo slik det virka, den dagen me virkelig ønsker oss sol, så blir det regn..
Det var en deilig frisk luft i morges: det hadde tordna og hølja ned. Dessverre alt for kort tid synes jeg, men men.
Stabil med 20 grader og sol i ei uke, og så regn den dagen jeg trenger opphold. Klassisk