Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det rundt Bergen du bor?Me får regn på lørdag seier dei. I dag har det vert skogbrann igjen... Så ei skikkelig regnbye hadde gjort seg, enn om det er kjekt med sol og.
Så regn i helgen..Stemmer det![]()
Så regn i helgen..
Kanskje jeg må ta med meg regnjakke når jeg kommer på søndag![]()
Nå vet jeg ikke hvor mange ganger jeg har vært i Bergen de siste årene, siden 2008, men det begynner å bli fryktelig, fryktelig mange, og for å være helt ærlig, jeg har opplevd mye sol det, men aldri en skikkelig regnskur.Nei hittil kun lørdag men dette er Bergen, hit drar man aldri uten regntøy.
Heldig du. Det regner en del der. Men ikke merkbart mer enn her (Sunnmøre) synes jeg. 14 av mine snart 40 år har jeg bodd i BergenNå vet jeg ikke hvor mange ganger jeg har vært i Bergen de siste årene, siden 2008, men det begynner å bli fryktelig, fryktelig mange, og for å være helt ærlig, jeg har opplevd mye sol det, men aldri en skikkelig regnskur.
Nå vet jeg ikke hvor mange ganger jeg har vært i Bergen de siste årene, siden 2008, men det begynner å bli fryktelig, fryktelig mange, og for å være helt ærlig, jeg har opplevd mye sol det, men aldri en skikkelig regnskur.

Tørker ikke ute så neiFlere enn meg som har fått klesvasken full av pollen og saharasand i dag? Jaja. Ble jo i det minste rent for flekker..
Endelig hjemme å nå er det sofa restenOki. En del dajobb her nå
NuggetsHva spiste du der?
Nei for den henger inneFlere enn meg som har fått klesvasken full av pollen og saharasand i dag? Jaja. Ble jo i det minste rent for flekker..
Har hørt rykter om det, men for meg spiller det ikke så stor rolle, liker ikke å bruke paraplyEin skikkeleg regnskur i Bergen, så regner det sidelengs og ned til opp, så paraply hjelper ikkje![]()
Oki tar alltid glutenfri big macNuggets
Liker du torden?...sitter og titter på torden-radar og håper at tordenværet snur mot oss![]()
Sant nokEin skikkeleg regnskur i Bergen, så regner det sidelengs og ned til opp, så paraply hjelper ikkje![]()
Ikke jeg hellerHar hørt rykter om det, men for meg spiller det ikke så stor rolle, liker ikke å bruke paraply