Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så, jeg sendte meld til bhg for å høre hvordan det gikk med frøkna uten bleie. Fikk til svar at det gikk kjempefint, og at hun hadde tisset på doen![]()
Så, jeg sendte meld til bhg for å høre hvordan det gikk med frøkna uten bleie. Fikk til svar at det gikk kjempefint, og at hun hadde tisset på doen![]()
Jeg henta mi i går i samme truse som jeg hadde levert henne, hun hadde vært flik og sagt fra når hun måtte på do
Er det ikke herlig når de får det til?
Hurra!
Hun ble hentet i samme truse som hun gikk av sted med, dette ble en bedre start enn jeg hadde forventet![]()
Jeg vet jo at jobben ikke er over, men føler at dette var et stort stegKjempe bra! Lurt å stå i det![]()
Flink jenteJeg henta mi i går i samme truse som jeg hadde levert henne, hun hadde vært flik og sagt fra når hun måtte på do
Er det ikke herlig når de får det til?
Så braHun ble hentet i samme truse som hun gikk av sted med, dette ble en bedre start enn jeg hadde forventet![]()
Jeg vet jo at jobben ikke er over, men føler at dette var et stort steg![]()
Oki. En del daHente steiner
På Rema å hente varer, kjøre varene og få de på plass i kiosken
Hjem å dusje og spise så på foreldremøte
Hva spiste du derFått hentet steinet
Nå lunsj på mc Donalds før jrg drar videre
Åhh supertSå, jeg sendte meld til bhg for å høre hvordan det gikk med frøkna uten bleie. Fikk til svar at det gikk kjempefint, og at hun hadde tisset på doen![]()
Her har vi pøs regnvær idag, så slapp å vanneDa har lillemor og jeg vannet bedende. Det var for tørt til at frøene våre vil spire. Det var jo ikke tørt da vi sådde, men har bare vært strående sol siden.
Og så har vi landet inne. Det føles på en måte for varmt ute. Det er 20 grader og det er jo ikke for varmt Det er vel bare det at jeg ikke har byttet ut buksa med noe lettere
Her kom regn på søndag så jeg husker regn.Er noe med det når vi har hatt flere dager med 20+ grader, og den siste nedbøren man husker man hadde kom i form av snø...
Heldigvis ser jeg at det nå kommer litt skyer inn, håper det kommer litt regn snart
Her har det regnet så og si hele dagen, og det var faktisk deiligEr noe med det når vi har hatt flere dager med 20+ grader, og den siste nedbøren man husker man hadde kom i form av snø...
Heldigvis ser jeg at det nå kommer litt skyer inn, håper det kommer litt regn snart