Her rakk jeg kun leppestift i dagFår vel sminke meg og komme meg avgårde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her rakk jeg kun leppestift i dagFår vel sminke meg og komme meg avgårde
Åja, så plagsomt. Kjenner flere som er plaget med det der. Travelt for nesenTørr fordi jeg har snytt meg 1 billion ganger pga allergiBwaaaah. Fuktighetskrem ah0y!
![]()

Fri i dag så ikke jobb jeg skal påHer rakk jeg kun leppestift i dagKos deg med sminkingen. Og ha en god dag på jobb
![]()
TakkDen er kjip, stakkars dere. God bedring til ham![]()
MhmLurt det
Hva skal du?Får vel sminke meg og komme meg avgårde
Aha. Hvordan er sminken i dag? Skal du noe kjekt?Fri i dag så ikke jobb jeg skal på![]()
Hente steinerHva skal du?![]()
Gaah mannen begynte å skifte dekk , så da må jeg vente litt
God morgenher skal frøkna snart leveres i bhg (i truse
) mens jeg og minsten skal på baby- og småbarnstreff
![]()
Det er drevet av ei gjennom kirka her, det er så koseligSpennende!
Og så hyggelig! Er det i privat regi?

Det er drevet av ei gjennom kirka her, det er så koseligminsten er ganske sjenert fra begynnelsen, så han har godt av å komme seg ut blant andre barn (tryggest i mammas fang
). Så vi sitter i ring og synger, så spiser vi lunsj og deretter sitter vi voksne og prater mens ungene leker
![]()
Mannen har feriedag så da fikk vi gjort detahh, DET også må vi få til til på 2 biler i denne helga som altså er stappa med aktiviteter. Jaja, alt går.
Bare hit og dit i grunnAha. Hvordan er sminken i dag? Skal du noe kjekt?![]()
Enn så lenge han ikke er i bhg og jeg har fri, så går vi derSå fantastisk! Deilig med slike opplegg når man er hjemme emd barn![]()
godt for meg og godt for han Gleder meg SÅÅÅÅÅ til å få sommerdekk på bilen! Vi har helårsdekk på bilen, men når det blir sommersommer så kommer sommerdekkene på. ENDELIG de råfine felgene....
Enn så lenge han ikke er i bhg og jeg har fri, så går vi dergodt for meg og godt for han
![]()