⚘ Apriltråden ⚘

Gaah mannen begynte å skifte dekk , så da må jeg vente litt

ahh, DET også må vi få til til på 2 biler i denne helga som altså er stappa med aktiviteter. Jaja, alt går.

God morgen :) her skal frøkna snart leveres i bhg (i truse:nailbiting:) mens jeg og minsten skal på baby- og småbarnstreff :happy:

Spennende!
Og så hyggelig! Er det i privat regi?

Spennende!
Og så hyggelig! Er det i privat regi?
Det er drevet av ei gjennom kirka her, det er så koselig :) minsten er ganske sjenert fra begynnelsen, så han har godt av å komme seg ut blant andre barn (tryggest i mammas fang:D). Så vi sitter i ring og synger, så spiser vi lunsj og deretter sitter vi voksne og prater mens ungene leker :happy:

Det er drevet av ei gjennom kirka her, det er så koselig :) minsten er ganske sjenert fra begynnelsen, så han har godt av å komme seg ut blant andre barn (tryggest i mammas fang:D). Så vi sitter i ring og synger, så spiser vi lunsj og deretter sitter vi voksne og prater mens ungene leker :happy:

Så fantastisk! Deilig med slike opplegg når man er hjemme emd barn :)

Gleder meg SÅÅÅÅÅ til å få sommerdekk på bilen! Vi har helårsdekk på bilen, men når det blir sommersommer så kommer sommerdekkene på. ENDELIG de råfine felgene....

Gleder meg SÅÅÅÅÅ til å få sommerdekk på bilen! Vi har helårsdekk på bilen, men når det blir sommersommer så kommer sommerdekkene på. ENDELIG de råfine felgene....

Enig! Nå som påsketuren over fjellet er unnagjort er det tid for sommerdekk :D

Back
Topp