Her regner detGod morgen. Nok en dag med sooool
det positive er at vi trengte det, og jeg slipper å vanne Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her regner detGod morgen. Nok en dag med sooool
det positive er at vi trengte det, og jeg slipper å vanne God morgenGod morgen
God morgenGod morgen
Idag starter hverdagen igjen etter påske. Mannen er reist, jenta sendt på skolen og minsten og jeg holder fortet hjemme![]()
Uff daBlææ guttungen hatt vondt i øret i natt
God mirgenGod morgen. Nok en dag med sooool
Muligens pga nesetetthet i dag men får litt åndenød av å lese detHelt grei turvi var to voksne og 4 barn, så det ble litt trangt
![]()

mye våken da?Blææ guttungen hatt vondt i øret i natt

Åhhh stas . Her slutta frøkna av seg selv sist sommerHun blir 3år imorgen![]()
Mhm lett forhøyet temp i morges. Men ehebtljg fin form nåUff da
Jepp nesten hele nattmye våken da?Her var min lille jente våken fra kl 2 og klistret inntil meg helt til morgenen... Og jeg som trodde hun hadde begynt å sove så mye bedre
![]()
Godt det daMhm lett forhøyet temp i morges. Men ehebtljg fin form nå
Jepp men har han hjemme. Farmor kommrr å avløser meg når jeg skal på jobb 12.30Godt det da
Den er kjip, stakkars dere. God bedring til hamJepp nesten hele natt
Lurt detJepp men har han hjemme. Farmor kommrr å avløser meg når jeg skal på jobb 12.30
HahaJa, det gjør vi begge![]()

God morgenMorningsHer har det gått i ett på jobb siden 07:00! Spennende med en jobb som er så variert. Kunne vært med i båt, men har dessverre ikke tid i dag
Neste gang, så!
Og hva har jeg i dag når jeg har tusen folk på besøk? Jo jeg ser ut som kokain-guri fordi nesen min er helt grusomt inntørket så jeg har flassende hud på hele nesen.... LOL![]()
God morgenFint med varierte arbeidsdager.
HuffdaEr det solbrenthet eller bare tørr hud?