⚘ Apriltråden ⚘

Min er håpløs og lever sitt eget liv. Må ta ut batteriet og sette det inn igjen hver gang jeg vil veie meg. Og den viser forskjellig med sekunders mellomrom :dead:Jeg har hatt den flere steder i huset og sluttet å ha den på badegulv med varme pga det kan forstyrre vekten.

Dette har resultert i at jeg får lyst til å veie meg hver gang jeg skal til lege og helsestasjon, selv om det ikke er meg timen gjelder:p

Ser den :P Har funnet et annen vekt som holder seg stabil. Enda den viser 1,5-2kg mer enn den gamle :sour::sour:

Er det nøtter og sitrus du ikke kan ha da? Har skjønt at mange blir veldig trette av tabletter. Kan jeg spørre hva slags sprøyte det er?

Ja nøtter, sitrus, eple, jordbær og en del andre ting som ikke er helt kartlagt :P

Kenacort-T heter den. Ikke alle leger som vil gi den. Så den er sikkert ikke så mye brukt lenger. Men det er det eneste som hjelper for meg..

Er en av mange serieromaner, så skal litt til for å ha hørt om akkurat den. Lucinda Riley har jeg hørt om mange ganger, men ikke lest selv. Det er travelt med små:)

Anbefales når du skal finne nytt lesestoff :D

Ja nøtter, sitrus, eple, jordbær og en del andre ting som ikke er helt kartlagt :p

Kenacort-T heter den. Ikke alle leger som vil gi den. Så den er sikkert ikke så mye brukt lenger. Men det er det eneste som hjelper for meg..
Er endel, ja! Men går bra resten av året?
Den har jeg ikke hørt om. Er din lege positiv til å gi deg den?

God kveld!
Har alle hatt en fin dag? Jeg må få opp skravla litt her inne, så dere må gjerne skravle litt med meg :D
Fin, men slitsom dag :p var på besøk hos mamma, og det er litt slitsomt å løpe etter en 1åring og si "nei" og plukke bort nysgjerrige hender :hilarious:

Fin, men slitsom dag :p var på besøk hos mamma, og det er litt slitsomt å løpe etter en 1åring og si "nei" og plukke bort nysgjerrige hender :hilarious:

Åå ja den kjenner jeg igjen!

Takk for tips:) Men enklest med små, tynne pocketbøker, passer bra til amming også:cat: Så får disse andre bøkene vente litt til.

Ja det er sant.. burde kanskje valgt den strategien jeg også :P

Var på besøk i dag selv og der var det ganske så likt. Hun bet i en pose med tyggis og fikk et flak i munnen, fikk tak i nesesuger, ville ta fjernkontrollene,,bet hull i en folieballong og rev en side i en bok :inpain::shy:

Åå ja den kjenner jeg igjen!
I tillegg til frøkna som plutselig utbryter "jeg må tisse", følge på do og hun sitter i 10sek før hun sier at hun ikke må. Slik holdt hun på :p (mamma har ms og strever litt med gange, så hun kan ikke løpe etter ungene)

Back
Topp