Ja slitsomtHuff
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja slitsomtHuff
KoseljgMamma også
Men de blir så fort store!Jada er jo det også![]()
Litt for fortMen de blir så fort store!
Det vil jeh troJa slitsomt
Det er detKoseljg
Må sjekke her , skulle bli sol men foreløbig overskyet
SkjønnerTror jeg her sett noe sol i dag, men jeg ligger enda, bare spurter opp hver gang lillemor må ha hjelp med potta
Skjønner
10+ skal det bli her
Helt greit det jaDeilig det
Den ser jegFordelen med 1) en helt enkel potte og 2)at det er minstemor vi nå avvenner
Mellomste var bare et par mnd når broren ble avvent og hun selv hadde ikke småsøsken da hun sluttet med bleier
Den ser jegblir nok lettere når lillebror skal avvennes (i den forstand at ingen stikker av med potta, sannsynligvis)
![]()

Må jeg og .. litt usikker på hva jeg skal ordne til..Får vel lage påskerebus nå
*rister på hodet*Har sååååå lyst på snø akkurat nå!Hahahaha! Får lyst å bore ansiktet nedi den deilige snøen!
![]()

Det går jo strålende!Ble camping-bleie også og vi kommer hjem så sent at det er kveldmat og legging. Begynte på turen hjem nå nettopp
Men hun hadde truse til.vi dro uten uhell og hadde tørr nattbleie og en tur på do i natt og på campingen har hun til og med bæsja skikkelig i potta, meget stolt (også kom litt mer i bleien en time senere... Så spent på hvordan dette går)
Men, alt i alt, det har gått velsog bra. Håper å levere henne i truse i bhg etter påske.
Uææh, det er kjiptUsj, fant første flått på frøkna![]()

Takk, appelsinjuice er vel det eneste vi ikke har prøvdMovicol junior er uten særlig smak og vi blander den i appesinjus
Det smaker ikke helt uten bismak, men hun fortrekker det av alt vi har prøvd