Så deilig daI dag blir varmt !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så deilig daI dag blir varmt !
God bedring, håper det gir seg fort![]()
God bedring![]()
TakkGod bedring
Fordelen med 1) en helt enkel potte og 2)at det er minstemor vi nå avvennerUlempen med å ha lillebror gående rundt her, potta får ikke stått i fred hvis den står på stua(vi har en slik som man løfter av for å kunne tømme i do, dermed er den delt i to når lillebror tar den)
Ja hihiTakk, det virker å gå veldig bra.
Tenk Snart har jeg ikke bleieunger lenger!
Ja her blir 17 i dagHerlig påskevær.
Harmonerer veldig med å sitte ute hele dagen "pottevakt" for lillemor.
Det bil jeg troRolig stund helt alene, godt i grunn
Litt rartJa hihilitt rart og
Ja , selv om jeg synes det er litt kjipt å bli begrenset pga de senskadene etter hjernerystelse n. Slitsomt med så mye hodepine, i går var eneste dagen denne uken hvor jeg våknet med ok hodeGodt
godt dagen er rolig![]()
Det tror jeg på med et sånt hodeRolig stund helt alene, godt i grunn
Jada er jo det ogsåLitt rart
Og litt deilig
Vi var jo uten bleieunger noen år før vi fikk siste. Og det er en fase nå noen mnd hvor det er stress for hun må på do "nåååååå" men når det er over er livet ganske greit uten bleieunger.
Blirnok snart litt liv herDet bil jeg tro
Kjenner til det. Har det kroniskJa , selv om jeg synes det er litt kjipt å bli begrenset pga de senskadene etter hjernerystelse n. Slitsomt med så mye hodepine, i går var eneste dagen denne uken hvor jeg våknet med ok hode
Hehe ja. Bare dere eller mye familie?Blirnok snart litt liv her
Ja sant16 sier yr, 18 sier storm her
Uansett deilig
HuffKjenner til det. Har det kronisk
Mamma ogsåHehe ja. Bare dere eller mye familie?
Må sjekke her , skulle bli sol men foreløbig overskyet16 sier yr, 18 sier storm her
Uansett deilig