⚘ Apriltråden ⚘

Mannen prøvde på påskekrim med meg.

Han slo av

Jeg tåler ikke slikt.

12 års aldergrense? Nope. Det var skummelt.
Jøss, 12 års grense skummel?
Hva var det?

(Sier hun som foretrekker å se NF alene uten mannen siden da kan hun se 18 års grense horror/fantasy)

Og ja Jeg er meget klar over at jeg er pingle

Herregud, påske er serious businesses - naboene har så høylytt fest at det høres ut som at de puler, dreper hverandre og/eller har sammenbrudd - alle sammen, på én gang :D Hahahaha. Jiiiises.

Då hadde nok eg blitt ganske sur, for nattesøvn er hellig for meg :banghead:xsmile5

God morgen :)
Fin fin dag i går , rakk mye til å bare være hjemme i 23 t:)
I dag våknet jeg med dundrende hodepine , godt det blir en rolig da

God morgen.

Her har morgenen var en stund, en ting som følger med bleieslutt er tidlige morgener. Der hun før ville lagt og kost og sløvet i sengen en god stund er det "å, jeg må tisse!"

Hun har vært oppe sammen med broren i halvannen time og gått jevnlig på potta. Den står i stua for lett tilgang.

Ly
God morgen.

Her har morgenen var en stund, en ting som følger med bleieslutt er tidlige morgener. Der hun før ville lagt og kost og sløvet i sengen en god stund er det "å, jeg må tisse!"

Hun har vært oppe sammen med broren i halvannen time og gått jevnlig på potta. Den står i stua for lett tilgang.
lykke til videre med bleieslutten :)

God morgen.

Ulempen med å ha lillebror gående rundt her, potta får ikke stått i fred hvis den står på stua :p (vi har en slik som man løfter av for å kunne tømme i do, dermed er den delt i to når lillebror tar den)

Back
Topp