⚘ Apriltråden ⚘

Vedlegg

• 20190418_152648.jpg
    20190418_152648.jpg
    76 KB · Visninger: 1
Jobber med det. Me skal inn til ny mekling. Eg har visse forventinger til det, som økonomiske ting og slutte med å be meg ta over hans samvær ol. Og vil at barna skal ha mitt etternavn også. Og han er i mot det såklart ;)
skjønner lykke til :)

Jeg gikk på Cetrizin før.
Det viktigste er at du tar den omtrent på samme tidspunkt hver dag, så velg det tidspunktet som passer best for deg.
Jeg hadde også alarm på telefonen slik at jeg ikke skulle glemme en

Takk, ja det er hjelpsomt :) Da venter jeg litt med å ta den, tenker kanskje til kvelden så slipper jeg å måtte ta den mens jeg kjører fra jobb i overtidsperioder...

Kjørebleie er nok smart ja:p
Ble camping-bleie også og vi kommer hjem så sent at det er kveldmat og legging. Begynte på turen hjem nå nettopp

Men hun hadde truse til.vi dro uten uhell og hadde tørr nattbleie og en tur på do i natt og på campingen har hun til og med bæsja skikkelig i potta, meget stolt (også kom litt mer i bleien en time senere... Så spent på hvordan dette går)

Men, alt i alt, det har gått velsog bra. Håper å levere henne i truse i bhg etter påske.

Jo, men de sa liksom "ta en om dagen". Tydeligvis er mat irrelevant, men greit å vite om når det lønner seg. F.eks senere på kvelden fordi man kan bli trøtt av det :)
Ceritizin er ikke en man typisk blir veldig trøtt av, men det er vel individuelt

Mine (mann og sønn) tar allergi medisin på morgenen når de står opp. Mannen Ceritizin, sønnen aerius. Dengang sønnen sto på vallergan tok han den på kvelden. Men dette finner du ut av. Man blir trøtt av allergi også så det vesentlige er å ta den.

Det er rart, for det bør jo stå der.
Ettersom det ikke er vesentlig når på døgnet står det ikke sånn at det kan tilpasses den enkeltes rutiner slik det passer best. For virkningen er det nok ikke viktig, for da hadde det stått.

Back
Topp