Sikkert stas jaJa, de er på campingvogna så de har det nok flott.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sikkert stas jaJa, de er på campingvogna så de har det nok flott.
Kos dere med familienVar planen men vi kjørte videre til mamma så vi fpr noen timer ekstra med familien i morgen
Så braHun er det
Bærer lite preg sv hvordan hun har levd første årene heldigvis
skjønner lykke tilJobber med det. Me skal inn til ny mekling. Eg har visse forventinger til det, som økonomiske ting og slutte med å be meg ta over hans samvær ol. Og vil at barna skal ha mitt etternavn også. Og han er i mot det såklart![]()
Ja. Jeg bor på "fjellet" vet du.
Dette er hagen vår bak huset.
Den foran er det litt mer i på grunn av måkingen nå i vinter.
Vis vedlegget 295238
God bedring. Det du lurer på, skulle dei på apoteket sagt. Det står i pakningsvedlegget.
Jeg gikk på Cetrizin før.
Det viktigste er at du tar den omtrent på samme tidspunkt hver dag, så velg det tidspunktet som passer best for deg.
Jeg hadde også alarm på telefonen slik at jeg ikke skulle glemme en
Jo, men de sa liksom "ta en om dagen". Tydeligvis er mat irrelevant, men greit å vite om når det lønner seg. F.eks senere på kvelden fordi man kan bli trøtt av det![]()
Da står som sagt i pakningsvedlegget .
Tablettene skal svelges med et glass væske.
Voksne og ungdom over 12 år:
10 mg én gang daglig, i form av 1 tablett.
Nei, på pakningsvedlegget står det ikke nårtid.
https://www.felleskatalogen.no/medisin/pasienter/pil-cetirizin-sandoz-sandoz-569542
Ellers ingen ting om mat eller nårtid på døgnet![]()
Ble camping-bleie også og vi kommer hjem så sent at det er kveldmat og legging. Begynte på turen hjem nå nettoppKjørebleie er nok smart ja![]()
Ceritizin er ikke en man typisk blir veldig trøtt av, men det er vel individueltJo, men de sa liksom "ta en om dagen". Tydeligvis er mat irrelevant, men greit å vite om når det lønner seg. F.eks senere på kvelden fordi man kan bli trøtt av det![]()
Ettersom det ikke er vesentlig når på døgnet står det ikke sånn at det kan tilpasses den enkeltes rutiner slik det passer best. For virkningen er det nok ikke viktig, for da hadde det stått.Det er rart, for det bør jo stå der.
De har kost segSikkert stas ja![]()
Æsj de er ekleUsj, fant første flått på frøkna![]()
VetÆsj de er ekle