Og da snør det igjen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper du får sove litt. Også sender jeg en stor klem!Har lagt oss nå. Amme. Se om hun sovner. Og sove selv håper jeg. Selv om jeg har mye jeg skulle gjort mens hun sover.
Og burde gått tur heller enn å sove inne.
Her pissregner det. Helt greit å få dusjet bort alt støvet ute etter at de sport veiene her i gårOg da snør det igjen
Lukker øynene når ekkle ting skjerMareritt av walking dead materiale. Pg jeg som har hatt pause fra serien i 4 mnd sikkert [emoji23] Helt logisk da
Så bra at han er bedreGod morgen til deg også.
Vil si det.
Lille U har blitt veldig mye bedre, og vi koser oss![]()
God formiddag. Fin Fin dag her, men regner snart bort. Lunch tid nå. Skal gå å varme meg en omelettGod morgen
Har dere en fin dag?
*gni seg i øynene*En herlig følelse[emoji173]
Ikke alene. Hjelper heller ikke med regnet som faller ned.Jada.
Men trøtt i dag.
Joda. Fikk 30 min på øye i stad..Uff da, det var lite søvn![emoji849]
Vi flytta inn i sep i fjord. Men alt har stått litt fast for vi måtte tømme de ene rommet. Men har så mye ting når man har tatt med bestefarDa har du jobben![emoji12] har dere nettopp flyttet?
Sove godt Sara. Høres ut som du trenger en liten hvil idagJeg vet. Jeg vet så inderlig vel at mye av følelsen av at "nå er jeg lei!" skyldes at jeg er trøtt. At jeg kom hjem halv ett og nok ikke sov før ett.
Jeg vet at var jeg ikke så trøtt så ville jeg ikke vært så lei.
Så lei av å måtte lufte hunden.
Lei av å ikke komme meg på shopping (selv om det ikke er noe konkret jeg skal ha, men ut. Luft. Folk. Lunsj med mamma)
Lei av at det er kaldt, og at meldingen sier regn, regn og mere regn.
Lei av å skulle følge mellomste på dans. Med yngste på slep. Som stikker av. Hele tiden. Dans som skulle være over sist uke. Men varer lenger. Til forestilling. Som oppgitt dato ikke stemmer på. Må få avklart i dag. Dans som også mellomste er lei av, faktisk.
Lei av at innefotball torsdag de ukene man ikke kan trene ute onsdag pga snø har blitt til innefotball torsdag selv om man var på utefotball onsdag.
Lei av krangel om skolestruktur. Som om vi hadde noe vi skulle sagt. Og om tema som faktisk ikke et det som diskuteres uansett.
Og lei av at bikkja fiser så surt
Selv om jeg har luftet henne. DET tror jeg at jeg ville vært lei av om jeg ikke var trøtt også, helt ærlig. For det et så surt.
Men så får man dårlig samvittighet for det da, når man kommer på at man kanskje ikke har henne så lenge.
Jeg tror jeg må sove sammen med snuppa i dag!
Du trenger søvn men også å komme deg ut .... la mannen din ta alt på lørdag stikk vekk.... kanskje ta med lille frøkna.....kanskje det heller ikke blir det sammenJeg vet. Jeg vet så inderlig vel at mye av følelsen av at "nå er jeg lei!" skyldes at jeg er trøtt. At jeg kom hjem halv ett og nok ikke sov før ett.
Jeg vet at var jeg ikke så trøtt så ville jeg ikke vært så lei.
Så lei av å måtte lufte hunden.
Lei av å ikke komme meg på shopping (selv om det ikke er noe konkret jeg skal ha, men ut. Luft. Folk. Lunsj med mamma)
Lei av at det er kaldt, og at meldingen sier regn, regn og mere regn.
Lei av å skulle følge mellomste på dans. Med yngste på slep. Som stikker av. Hele tiden. Dans som skulle være over sist uke. Men varer lenger. Til forestilling. Som oppgitt dato ikke stemmer på. Må få avklart i dag. Dans som også mellomste er lei av, faktisk.
Lei av at innefotball torsdag de ukene man ikke kan trene ute onsdag pga snø har blitt til innefotball torsdag selv om man var på utefotball onsdag.
Lei av krangel om skolestruktur. Som om vi hadde noe vi skulle sagt. Og om tema som faktisk ikke et det som diskuteres uansett.
Og lei av at bikkja fiser så surt
Selv om jeg har luftet henne. DET tror jeg at jeg ville vært lei av om jeg ikke var trøtt også, helt ærlig. For det et så surt.
Men så får man dårlig samvittighet for det da, når man kommer på at man kanskje ikke har henne så lenge.
Jeg tror jeg må sove sammen med snuppa i dag!
Sov godtHar lagt oss nå. Amme. Se om hun sovner. Og sove selv håper jeg. Selv om jeg har mye jeg skulle gjort mens hun sover.
Og burde gått tur heller enn å sove inne.
Så bra å høre. Ingen ting annet gjelderHan er veldig mye bedre![]()
Her fosser det ned. Vasker terrassen som jeg skulle ha spylt med høytrykkern i dag.... må få gjort det i morgenOg da snør det igjen
Terrassen føler jeg er et tapt kapittel. Må en virkelig beise dritten hvert bidige år?Her fosser det ned. Vasker terrassen som jeg skulle ha spylt med høytrykkern i dag.... må få gjort det i morgen
Han er ikke frisk selv om han er bedre, så bare slappe avSå bra at han er bedre![]()
hva skal dere gjøre på idag da?
Hva vil du?Kos deg med greys. Jeg får se den i morgen jeg. Håper jeg får det som jeg vil der nå![]()
Var på verdens største fotballbutiklHva gjorde du der?[emoji4]
God morgenGod morgen
Har dere en fin dag?
God dagGod morgen.
Tung morgen. Altfor, altfor sent i seng i går. Dvs i dag.
Så bra. Jaa regner masse her og. Men det gjør det jo nesten alltidGod formiddag. Fin Fin dag her, men regner snart bort. Lunch tid nå. Skal gå å varme meg en omelett
Har du en fin dag da?
Tar eldste og stikker på lørdag. Ja og et par andre aspiranter. Jeg skal ha dem på et arrangement. Mannen kommer etter med jentene for å høre konserten tilslutt.Du trenger søvn men også å komme deg ut .... la mannen din ta alt på lørdag stikk vekk.... kanskje ta med lille frøkna.....kanskje det heller ikke blir det sammen
Sov godt![]()
Så bra å høre. Ingen ting annet gjelder)