Er det? Høres spenennde ut. kanskje vi skulle gått til innkjøp av det før vi drar på ferieRyktet Går er ein slager når det kjem til spel, no er det kommet ei utgåve for "voksne" med 18+,vurderer nesten å kjøpe den [emoji14]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det? Høres spenennde ut. kanskje vi skulle gått til innkjøp av det før vi drar på ferieRyktet Går er ein slager når det kjem til spel, no er det kommet ei utgåve for "voksne" med 18+,vurderer nesten å kjøpe den [emoji14]
Åja. Ei venninne har den. Absolutt ikke noe å tegne foran barn. Sexy sekretær og forhud liksom [emoji14] Jeg vil ha den også [emoji23]

Haha, hadde nok kun blitt tatt fram etter at dei unge håpefulle har lagt segÅja. Ei venninne har den. Absolutt ikke noe å tegne foran barn. Sexy sekretær og forhud liksom [emoji14] Jeg vil ha den også [emoji23]
Haha, sexy forhud trur eg ikkje finnes [emoji23]Las litt raskt. Da ble det sexy forhud [emoji14]
morro er det uansett.![]()
Hahaha. Åssen kan man tegne det sexy [emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]Las litt raskt. Da ble det sexy forhud [emoji14]
morro er det uansett.![]()
Sikkert moro med litt vin også [emoji23]Haha, hadde nok kun blitt tatt fram etter at dei unge håpefulle har lagt seg![]()
Han elsker dyr og mennesker, her får han masse mennesker med dyr på hodetmen det er vell en koselig bok å lese??
Jeg vil ha en slik frosk!! Fisker du? Samtidig som du baker kaken?![]()
Det kan sikkert fikses.vann i munnen...
Ja takk begge deler???![]()
Har spilt det, og syns det er veldig gøy spill, også voksenutgaven.Ryktet Går er ein slager når det kjem til spel, no er det kommet ei utgåve for "voksne" med 18+,vurderer nesten å kjøpe den [emoji14]
Hahaha ja.
Svigerfar kjøpte ene året når eldste var 3 år trommesett, gitar, piano og mikrofon. Det var en kjekk dag det [emoji85][emoji85][emoji85]
Tusen takk. Legge dere bort nå [emoji23]
Vi skal i fireårsdag om ikke så lenge, og typen foreslo å kjøpe trommesett eller blokkfløyte eller no... kan være at jeg satte ned foten fordi jeg er redd for hevn![]()
Skifta aldri batteri for å si det slik. [emoji23] Også ble trommesettet på mystisk vis ødelagt. Tror noen var for hardhendt med det når de testa det ut [emoji56]Halleluja![emoji23] da ble det nok liv![emoji85]
God morgen![]()
Hahaha. Ja her dør lyd tingene ettervært. Da er den "ødelagt"Skifta aldri batteri for å si det slik. [emoji23] Også ble trommesettet på mystisk vis ødelagt. Tror noen var for hardhendt med det når de testa det ut [emoji56]
Ja. Men de har en onkel som er flink å kjøpe nytt bråkete drit. I det siste gir han penger da [emoji23]Hahaha. Ja her dør lyd tingene ettervært. Da er den "ødelagt"
Så syndSkifta aldri batteri for å si det slik. [emoji23] Også ble trommesettet på mystisk vis ødelagt. Tror noen var for hardhendt med det når de testa det ut [emoji56]
Veldig. Jeg gråt... av glede [emoji56]Så synd![]()
Lurer på kvifor [emoji23] dette er grunnen til at eg aldri har kjøpt bråkete f***skapsleiker til nevøane mine:faren for payback [emoji14] svigers har prøvd å prakke på oss eit keyboard med dyrelyder og sjølvmordsfremkallande melodier. Den blir på mystisk vis etterlatt hos dei kvar gang [emoji14]Veldig. Jeg gråt... av glede [emoji56]
Trodde det var normal øvelse viss det bare er øvelse med et instrument og smågrupper