♫ Skravletråd Mars ♫

Åja. Ei venninne har den. Absolutt ikke noe å tegne foran barn. Sexy sekretær og forhud liksom [emoji14] Jeg vil ha den også [emoji23]
Haha, hadde nok kun blitt tatt fram etter at dei unge håpefulle har lagt seg ;)

:laughing025 men det er vell en koselig bok å lese??

Jeg vil ha en slik frosk!! Fisker du? Samtidig som du baker kaken? :p
Han elsker dyr og mennesker, her får han masse mennesker med dyr på hodet :)

Vi før se hva jeg får tid til.
Skal bli ferdig med det teppet jeg (fremdeles) holder på med, håper på å bli ferdig i dag.
Neste på listen er:
- jordbær-lue til frøkna
- elefant-lue til meg
- grise-lue til eldsten, i angery birds - gris grønn

Ryktet Går er ein slager når det kjem til spel, no er det kommet ei utgåve for "voksne" med 18+,vurderer nesten å kjøpe den [emoji14]
Har spilt det, og syns det er veldig gøy spill, også voksenutgaven.
Det morsomme med voksenversjonen var at "alt" ble skittent.
Ordet startet feks som operahuset, og innen det hadde tatt runden var det blitt "sex-kjeller"
Har ikke telling på hvor mange ganger folk trodde det var soppinfeksjon/underlivssopp heller, bortsettfra den ene gangen det faktisk var det :D

Anbefales til vin og vennekveld.

Skifta aldri batteri for å si det slik. [emoji23] Også ble trommesettet på mystisk vis ødelagt. Tror noen var for hardhendt med det når de testa det ut [emoji56]
Hahaha. Ja her dør lyd tingene ettervært. Da er den "ødelagt"

Veldig. Jeg gråt... av glede [emoji56]
Lurer på kvifor [emoji23] dette er grunnen til at eg aldri har kjøpt bråkete f***skapsleiker til nevøane mine:faren for payback [emoji14] svigers har prøvd å prakke på oss eit keyboard med dyrelyder og sjølvmordsfremkallande melodier. Den blir på mystisk vis etterlatt hos dei kvar gang [emoji14]

Back
Topp