♫ Skravletråd Mars ♫

My little pony er koselig da [emoji7]
Sett my little pony - equstria girls? De er også kjekke [emoji14] Men kan gjerne være litt småskumle enkelte plasser da. Mi på 6.5 år elsker de. Og jeg kan vel like godt de sangene også. Netflix de da. Er 4 filmer [emoji14]
Ja, er netflix vi ser de på. Men vet ikke om jeg har sett filmene. Kanskje vi må gjøre det når hun kommer hjem på søndag.

Jeg går ofte å synger "få dem bort, få dem bort, sende dem vekk, og få det gjort " :p Som jeg da har hørt en del ganger i bakgrunnen når hun sitter og ser på det.

Vi skal kjøre ja. Minsta hater bil. Så kan bli utfordrende:p men jeg og ungene flyr hjem igjen da. Så får mannen road trip hjem alene:p
Jeg og ville kjøre ned, men med elbil, en liten som og hater å kjøre bil, og eldste som blir bilsyk sa mannen nei :p Skjønner ikke hvorfor? :p
Så godt det blir å fly hjem igjen da hvertfall. Og å slippe å kjøre 8 timer hver vei :)

Ja, er netflix vi ser de på. Men vet ikke om jeg har sett filmene. Kanskje vi må gjøre det når hun kommer hjem på søndag.

Jeg går ofte å synger "få dem bort, få dem bort, sende dem vekk, og få det gjort " [emoji14] Som jeg da har hørt en del ganger i bakgrunnen når hun sitter og ser på det.
Ikke verre enn å prøve. De er kjempekoselige [emoji7] Fengende sanger ja [emoji23][emoji23]

Hahaha. Ja en mellom ting mellom alt for mye og alt for lite er perfekt. For liker ikke når jeg ikke alt gangsperr i det hele tatt, for da føler jeg at jeg ikke trente bra nok. Aldri fornøyd :p Hahaha

Hehe, man blir sjelden helt fornøyd[emoji23]

Ikke bestemt her.

Vi snakker om hunderfossen igjen. Var en suksess i fjor. Kongeparken blir det hvertfall. Og vi snakker smålig om danmark. Men ikke bestemt oss enda da
Hunderfossen er kos. Vært der to år på rad nå (for det er passe dagstur fra svigers)

Tror barna begynner bli for store her. De brydde seg ikke så mye lengre når vi var der. [emoji87] Men er jo så koselig også der. Eneste var at tømmerrenna var stengt den dagen [emoji23] Vi er alltid så heldige vi
Min er også for stor , vil ha mer fart han

Crap ! Mannen kjøpte trommesett for noen år siden. Så unga kunne spille på. Greit det. Han satte det bort på ett annet hus. I kveld kom vennene hans med det tilbake. De skulle flytte noe greier.

Blir gøy når barna ser det i morgen ja [emoji86][emoji86][emoji86][emoji86][emoji90] Liggee midt i stua nå liksom
Min ønsker deg trommer...

Back
Topp